fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Fanny Svensson - 21 februari 2014 13:08

       


Det snöar idag och jag som trodde att våren var på g men jag hade fel.   Har rensat bland mina lådor och såg att jag hade ca 30 necessärer. Hehe oops! Slängde några för dom hade tappat formen (alltså som var böjda). Tänkte ge bort många till någon som vill ha. Tänkte tvätta upp dom först och sen skicka till någon som behöver dom. Vissa har inte blivit använda på 5-10 år. Helt sjukt vad mycket jag har av allt. Önksar att jag hade det jag behövde bara, men har fått i present och så. Så ge mig inga flera necessärer tack. Jag behöver ingenting längre känns det som, är faktiskt riktigt skönt att känna så.    När jag var yngre så köpte jag bara för att köpa. Hade egentligen inte någon koll på vad jag hade eller inte. Idag snöar det och jag ska ut med Svarten ikväll. Hoppas det slutar snöa, men enligt yr.no så ska det sluta snöa kl. 22 och då tänkte jag vara hemma och ha fredagsmys med mig själv då hjärtat jobbar. Fast kan vara rätt mysigt att rida när det snöar också, ska ta på mig täckbyxor så kan man vara ute lite längre.   


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards