fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Lösögonfransar

Av Fanny Svensson - 20 februari 2014 10:15

   

Ibland undrar jag hur dom tänkte när jag fick dom här hemskickade. När ska man använda dom här? Eller ska jag ge bort dom till nån killkompis när han ska vara transa? Man ska uppskatta gåvor, men det här är inget jag uppskattar. Det är inte så att jag tar på mig dom här när jag ska på jobb eller om jag ska ut. Det är bara för mycket!


Det finns ju vanliga rätt fina, men jag tycker att det är finare utan lösögonfransar. Varför ska allt vara så fejkat? Jag vill vara naturlig så jag måste vara rätt så ute om det här är inne. Nä men jag är glad för det jag får, men har rensat lådor igår och jag vill inte samla på saker jag inte använder. Jag vill inte ha något buttericks-lager hemma. Ska jag på maskerad så köper/lånar jag något för det händer väl var femte år skulle jag gissa på. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards