fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Fanny Svensson - 20 februari 2014 22:58

Han var helt fantastisk idag. Red markarbete och krävde inte alls mycket i början av passet. Han var framme för skänkeln och han var lätt att samla. Jobbade mest i traven. Jobbade honom rätt hårt stackarn. Fast han såg nöjd ut och han var helt perfekt. Gick igenom hela hästen och på slutet gick han i en väldigt bra form. Det var svårt att sluta då allt funkade så himla bra. Men eftersom jag åkte skridskor på förmiddagen så var även jag helt slut. Imorgon är nog mina ben helt döda och Apaches ben också hehe ;)

Av Fanny Svensson - 20 februari 2014 14:16

Vi ska ut på tur snart. Blir nog en rätt nice torsdags eftermiddag. :)

Av Fanny Svensson - 20 februari 2014 10:15

   

Ibland undrar jag hur dom tänkte när jag fick dom här hemskickade. När ska man använda dom här? Eller ska jag ge bort dom till nån killkompis när han ska vara transa? Man ska uppskatta gåvor, men det här är inget jag uppskattar. Det är inte så att jag tar på mig dom här när jag ska på jobb eller om jag ska ut. Det är bara för mycket!


Det finns ju vanliga rätt fina, men jag tycker att det är finare utan lösögonfransar. Varför ska allt vara så fejkat? Jag vill vara naturlig så jag måste vara rätt så ute om det här är inne. Nä men jag är glad för det jag får, men har rensat lådor igår och jag vill inte samla på saker jag inte använder. Jag vill inte ha något buttericks-lager hemma. Ska jag på maskerad så köper/lånar jag något för det händer väl var femte år skulle jag gissa på. 

Av Fanny Svensson - 20 februari 2014 00:25

Hittade jag dom här nagellacken som jag hade glömt bort. Alltid kul att hitta något som man har glömt bort. :)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards