fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Naturliga läppar är finare än ankläppar

Av Fanny Svensson - 18 februari 2014 19:40

När jag såg bilden på mig själv så tänkte jag "åh hjälp vad små läppar!!" Jag är glad att jag har naturliga. Förstår inte när jag var 18 år, då tänkte jag spruta in restylane, men jag fick en utskällning av kvinnan på kliniken och det är jag så glad över idag. För dom som börjar pumpa upp dom ser ut som ankor (90%) och nästan alla bli storleksblinda. Bilden under visar hur mina läppar såg ut när dom hade svällt upp av ett medel (misstag). Jag tycker att personer som har pumpat in för mycket i läpparna bara ser komiska ut, typ som Mr Bean när han gör till sig. Men skillnaden är att dom med läpparna gör inte till sig, utan man vill skratta ändå. Eller dom har ju gjort till sig, men jag tror inte dom förstår hur illa det ser ut. När dom blir gamla kommer deras barnbarn att skratta åt dom för det kommer säkert vara så ute. Ingen vet heller hur läpparna kommer gå tillbaka till sitt naturliga eller om dom bara kommer hänga ner (som hängpattar). Blir spännande och se hur det kommer att bli.   

   

 
 
Annie

Annie

18 februari 2014 19:58

Håller med dig, naturliga läppar är så mycket snyggare! ;-)
Du har ju så fina läppar ändå ;-) bra att du inte gjorde det tycker jag. Jag skulle aldrig spruta in sånt i mina läppar ..
Naturligt är snyggare ;-)

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

Fanny Svensson

19 februari 2014 17:39

Jag var ung och dum så då var det nära. Jätte glad över att jag aldrig gjorde det. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards