fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Olycka

Av Fanny Svensson - 5 februari 2014 19:36

Idag skulle jag ta nagellacksbortagning på mitt gamla nagellack och det är en burk från Depend med en svamp i så man gnuggar bort lacket med. Jag köpte den när jag var på Ulllared senast för typ 30 kr eller det kanske var 80 kr jag vet inte helt ärligt. Svampen har blivit färgad av rosa (den vanligaste färgen på mina nagellack hehe) och jag har inte sett att dom säljer såna i Sundsvall. Så den började bli rätt äcklig faktiskt, men jag vet inte vart jag kan köpa en ny?

   

I alla fall så idag hände det en olycka. Jag fick burken upp och ner (vet inte hur), så jag fick rosa överallt. Handfatet, golvet, väggen och toaletten blev rosa fläckig. Torkade fort och det var svårt att få bort det rosa, men det gick tillslut. Passade på att skölja ur burken och tvätta svampen. Sen tänkte jag bara hälla ner nytt nagellacksbortagnings medel  i burken, tror det ska funka. För det känns som man måste göra rent svampen ibland. Det var verkligen att jag blev påmind när jag såg rosa överallt. Den blir riktigt äcklig alltså. Det är som svampar man använder med foundation, dom blir också äckliga. Jag har slutat med svamp till foundation, använder pensel istället då dom är lättare att få helt rena. Annars kan man få finnar om man inte har rena tillbehör då man sminkar sig. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards