fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 18 december 2013

Vad väntar man sig / tips till er som söker hyresrätt

Av Fanny Svensson - 18 december 2013 11:38

Har haft visningar på en av pappas lägenheter, men vi ville inte lägga ut en annons på blocket först. Så det fick komma personer som kände kompisar och så nån man inte kände. Tyvärr så var dom inte intresserade eller så hade dom fått en annan lägenhet eller dom som fanns kvar valde vi bort av andra orsaker...(!!!) Det var till och med folk som ringde mig, så fräcka att dom sökte mitt telefonnr när jag ville bli kontaktad på mail. Det var inte alls kul.   


Nu har man lagt upp annonsen på blocket och jag säger bara att det är helt sjukt vad hemskt folk det finns. Finns många bra också. Men när man skriver i annonsen att dom ska maila vid intresse och berätta mer om sig själv, men istället bara skriver sitt telefonnr? Inget hej, bara telefonnr *BOM*. Tror dom på allvar att vi ska ringa upp dom? Man vill ju veta vem man ringer till, speciellt då vi skrivit det. Men när dom inte klarar det så går dom bort direkt. Jag vet att många människor är IQbefriade och jag kan ha svårt för folk som inte kan tänka själv. Det är en svaghet jag har men om dom inte klarar att följa en sån enkel anvisning förstår jag inte hur dom står ut med sig själva. Hade inte jag klarat det hade jag brytit ihop och tagit livet av mig för länge sedan. Eller är dom så dumma att dom inte ens förstår hur efter dom är? 


Det finns såklart många jätte bra också, men jag blir seriöst rädd när jag läser svaren på annonsen. Så tänk på det om ni ska svara på en annons. Läs igenom den innan ni tar er tid att svara på den.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards