fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny Svensson - 3 oktober 2013 10:36

   

Igår firade vi mamma, vilket blev en sockerdag för mig. Fick i mig rätt bra, haha. Åt middag hos mamma också, ugnsrostade grönsaker med kött och sallad + en massa tzatziki eller hur det stavas. Gott var det.

Mamma fick fina presenter, tre parfymer och en rynkkräm. En morgonrock och ett par innetofflor.


Jag red för första gången igår på Black Apache, skrittade mest och tog trav tre gånger tror jag. Det gick super och han lyssnar bra. Kommer att ta det lugnt med honom, han är ju bara fem.

Av Fanny Svensson - 1 oktober 2013 20:44

Jag har haft något i halsen så jag hostar konstant, inte alls kul. Får hicka hela tiden om vartannat också så just nu skulle jag bara vilja sova. Men vaknar väl fem imorgon om jag lägger mig nu. Så lika bra att lida lite till, finns dom som har det värre. Var ju ut i Skara ihelgen och träffade en man som var rätt sjuk om jag uppfattade allt korrekt? Han hade bruten bröstkorg, armbågen var bruten och hans stor tå var bruten. Han var väldigt positiv som kom ut och festa istället för att ligga på sjukhuset och gråta. Helt sjukt tyckte jag det var, men han sa ju att det fanns inte operationstider innan måndag så det var bara att köra på. Jag hade nog inte gått ut och festat men jag tycker han gjorde det bra att inte små saker hindrar honom till att göra saker man tycker är kul. Jag hade varit rädd för att något skulle bli fel så jag hade nog bara slöat i soffan en sån gång.

Av Fanny Svensson - 1 oktober 2013 07:54

Heter Black Apache. Han är väldigt försiktig av sig och snäll är han också. Tycker han var cool för sin ålder.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards