fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under september 2013

Av Fanny Svensson - 11 september 2013 15:01

Nä, men nästan i alla fall. Trodde att jag inte var lika lättlärd som förut, men jag har visat att jag är det!

Jag gjorde en skoluppgift och fick 100 %, vågar nog inte ens skriva här hur länge jag pluggade (ifall min lärare skulle kolla) haha. Nä, men jag satt inte länge och spikade provet. Känner mig bara så bra idag. Tänkte plugga vidare idag, men kände att jag kunde belöna mig själv då jag var bäst redan. Ladda tills imorgon så är jag snart färdig med allt. Har även fixat så att jag läser två kurser till nu efter det här. Hoppas hoppas! Känner mig så taggad just nu.   

Av Fanny Svensson - 8 september 2013 22:58

 

Hittade en bild från mingla igår, tänkte lägga upp den då jag är så dålig på att lägga upp nya bilder.   

Av Fanny Svensson - 8 september 2013 12:26

Var ut på Allstar. Har bara ätit där tidigare, men det var lite skumt folk där. Jag dömer sällan folk men vissa bevisade hur knäppa dom var. En kille fråga om jag hade kissat under kvällen. Helt sjuk snubbe men sen tog hans kompisar bort honom tack o lov. Jag var med Viktoria och vi hade kul. Det som var mindre kul var att det integ gick att dansa. Avsluta kvällen på subway, riktigt gott är det. :)

Av Fanny Svensson - 5 september 2013 19:55

Är riktigt trött idag men kunde inte somna om heller. Då är det bara att gå upp med ett smile och hoppas att dagen snabbt är över. Men det känns mycket bättre efter en lång ridtur. :)

+

Av Fanny Svensson - 4 september 2013 13:51

 

Borde kanske klippa mig snart, har ju varit korthårig flera år. Först nu ser jag mig som långhårig. Skönt att inte behöva ha löshår bara för att man ska ha en frisyr. På bilden är mitt riktiga hår bara, inte något löshår. Det blir så trassligt också, så jätte skönt att ha långt hår själv nu. Har inte färgat det på 3½ år heller så kvalitén är jätte bra.

Av Fanny Svensson - 4 september 2013 13:30

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Nej, tror inte det?


Vilka länder besökte du?

Bara Sverige.


Är det något du saknade under sommaren 2013 som du vill ha sommaren 2014?

Jag vill ha det varmare, och varmare i vattnet. Får flytta söderut tror jag (Spanien next)..

Vilket datum från sommaren 2013 kommer du alltid att minnas?

Inga datum jag vill minnas speciellt mycket..


Största misstaget?

Hehe vet inte, men minns knappt det så skippar det.


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja började sommaren med virus på balansnerven. Kändes som jag åkte virvelvinden i flera veckor utan stopp. Kunde inte köra bil, jobba eller rida..   


Bästa köpet?

Min väska som inte har kommit än, från Sadler.   


  


Sommarens väder?
Var bra väldigt kallt på kvällarna! Men annars helt ok.


Vad spenderade du mest pengar på?

Min häst   


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att få träffa mina vänner och min familj.


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Gladare, stor skillnad.



Del 2


Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit en riktig semester, fast har ju inbokat i vinter så det är nästan bättre.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Önskat att jag hade fått någon hel helg ledig från jobbet.


Hur tillbringade du midsommarafton?

På jobbet, sen åt jag med Klas och mamma en riktigt god middag.


Sommarens favoritprogram på tv?

Kollar inte på tv på sommaren, det är en vinteraktivitet!


Böcker du läst den här sommaren?

Inte alls. Läste en bok, men den drog ner mig så jag slutade läsa den. Har inte kommit igång efter det.


Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Haha?


Något du önskade och fick?

Jag önskade att jag skulle bli frisk och det blev jag   


Något du önskade dig men inte fick?

Nej.


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

Städade upp hemma, haha nördigt jag vet.


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Jo, har inte hunnit träffa mina vänner tillräckligt mycket.


Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2013?
Väldigt bekväma kläder, satsar på det istället för snyggt.   


Sommarens hetaste?

Måste vara när jag tog på mig tröjan ut och in, haha.


Sommarens bästa tillfälle?

Varje gång jag äter glass, tjockis!


Av Fanny Svensson - 4 september 2013 13:26

 

Glassberoende för tillfället, oopsie!


#glass #choklad #maräng #banan #beroende #sockerbomb #sockertorsk #mums


Av Fanny Svensson - 3 september 2013 17:26

Jo en hel del faktiskt. Har haft perioder jag har levt på mozzarella, basilika och tomater (helt sjukt jag vet). Vissa perioder har jag bara ätit glass och godis (har blivit sockerberoende, så mycket så att jag kan få ont i huvudet om jag inte får socker). Är rätt kräsen då det gäller mat också. Jag gillar potatis lite bara, jag kan max äta en halv för sen smakar det för mycket potatis i min mun. Haha, bara där hör ni ju att något är fel.


Sallad kan jag äta hur mycket som helst, grekisk sallad älskar jag! Äter ofta det, men ibland med tzatziki och köttfärsbiffar till också för att inte bara äta det vanliga. Lax och kyckling gillar jag ibland, kanske två-tre gånger i månaden. Annars kan det bli så att jag inte äter alls om jag har ätit det för ofta. Tacos och grillat skulle jag kunna äta varje dag, men jag gör det ine för jag vill inte lessna på en av de få saker jag kan äta. Nötter älskar jag, men kan knappt andas efter att ha fått i mig. Men några gånger per år envisas jag att testa, bara för att det är så gott.


Mamma vet exakt vad jag äter, det är så skönt att åka på middag hos henne. Var där i lördags. Broccoli gillar jag också. Äter dom flesta frukter och grönsaker. Men ris är sådär, måste dränka det i sås annars är det inte alls gott. Svampsås gillar jag också väldigt mycket. Haha, sjukt kräsen är jag nog...   

   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards