fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under september 2013

hmm

Av Fanny Svensson - 21 september 2013 10:03

Sov så gott jag kunde inatt. Jag sträckte ryggen konstigt nog. Ska snart iväg till stallet. Jag tänkte rida en sväng. :)

Av Fanny Svensson - 20 september 2013 22:57

Har gått utan socker. Näsan har täppt igen av medicinen men annars så är allt bra. Hoppas det går bra att sova nu så jag kan göra iordning allt imorgon. :) ikväll skulle jag ha mys kväll med mig själv, men jag fick hämta upp Emilia istället. Hon har haft lite otur med sin nya bil. All kylarvätska rinner rakt igenom så bilen börjar att koka. Så hon ska lämna in den på lagning. :) det var första gången jag bogsera någon men det var inte några som helst problem för mig. Nu ska jag hämta hem mitt hjärta?

Av Fanny Svensson - 20 september 2013 11:57

Mådde inte alls bra inatt, men nu mår jag toppen. Nu har jag klarat mig utan socker sedan 21.10 igår kväll och det är bra för att vara mig.

 


Håller på att avvänja mig från socker och det är inte lätt kan jag säga. Har köpt en medicin för kanske 14 månader sedan som ska stabilisera mitt blodsocker. Varje gång jag tar en tablett så sprutar det blod ur näsan, inte på en gång men inom trettio minuter... Man får liksom lite välja, vara beroende eller lida kanske en vecka. Jag tänker faktiskt lida en vecka och bli av med mitt beroende. Tänker inte ha det längre, det var i Norge jag blev beroende. Åt hur mycket choklad som helst, för att jag älskade chokladen där. Haha, eller sockret i choklad var väl det som gjorde att jag blev sockertorsk. Nu är det dags att sluta. Min pojkvän har lyckats så jag borde väl också kunna lyckas?


#socker #torsk #beroende #vill #sluta #nu

Av Fanny Svensson - 20 september 2013 11:38

 

Vill till Nice nu!! Inte jag som fotat bilden, men det är min kamera i alla fall.   Jag är sugen att dra en shoppingweekend dit nu i höst. Skulle vara så skönt. Älskar ingen stad så mycket som Nice. Jag måste dit, tihi. Vet att jag kommer att bo där nån gång i framtiden, kanske när jag blir gammal?


#Nice #Love #Shopping #Weekend


Av Fanny Svensson - 20 september 2013 08:08

Har typ inte ens sovit inatt. Känner mig blåst och kränkt. Det kan bara bli bättre nu. Jag är stark, men jag orkar inte längre med vad som helst. ?



mys

Av Fanny Svensson - 18 september 2013 15:16

Idag släppte jag ut hästarna i spöregnet. Åkte sen hem o somnade om, behövde det kände jag. Har handlat mat idag. Inte hänt så mycket mer. Eller jo blandade ihop världens godaste smoothie.

Av Fanny Svensson - 15 september 2013 22:42

Jag har lämnat svenska kyrkan, för jag är inte troende. Vill lämna plats till dom som verkligen är troende.


Det finns bara en person jag tror på och det är mig själv. Har fått det bevisat för många gånger att jag ska bara tro på mig själv så slipper jag bli sviken. Så jag är inte så troende om jag säger så. Röstar ni i kyrkovalet? Jag gör inte det, för jag tror inte att jag har rösträtt. Inte för att jag bryr mig om kyrkan, men jag undrar hur mycket påverkar valet mig om jag inte är med i kyrkan?



Av Fanny Svensson - 15 september 2013 21:26

Ta hand om er, ni får inte glömma er själva. Det är viktigt med egen tid.

 

Jag började med ansiktsmask, oljade in håret och fixa naglarna. Tog en lång dusch, nu ser jag Wallander och har en efterrätt i ugnen (som jag verkar ha misslyckatss med såg jag nu). Det är toppen tycker jag, inte att misslyckas men att ingen annan får lida!      Jag ska även skriva in i min kalender så jag inte behöver stressa nästa vecka. Har rätt mycket att göra nu faktiskt. Ska börja ringa en massa samtal i morgon.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards