fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Fanny Svensson - 15 september 2013 22:42

Jag har lämnat svenska kyrkan, för jag är inte troende. Vill lämna plats till dom som verkligen är troende.


Det finns bara en person jag tror på och det är mig själv. Har fått det bevisat för många gånger att jag ska bara tro på mig själv så slipper jag bli sviken. Så jag är inte så troende om jag säger så. Röstar ni i kyrkovalet? Jag gör inte det, för jag tror inte att jag har rösträtt. Inte för att jag bryr mig om kyrkan, men jag undrar hur mycket påverkar valet mig om jag inte är med i kyrkan?



Av Fanny Svensson - 15 september 2013 21:26

Ta hand om er, ni får inte glömma er själva. Det är viktigt med egen tid.

 

Jag började med ansiktsmask, oljade in håret och fixa naglarna. Tog en lång dusch, nu ser jag Wallander och har en efterrätt i ugnen (som jag verkar ha misslyckatss med såg jag nu). Det är toppen tycker jag, inte att misslyckas men att ingen annan får lida!      Jag ska även skriva in i min kalender så jag inte behöver stressa nästa vecka. Har rätt mycket att göra nu faktiskt. Ska börja ringa en massa samtal i morgon.

Av Fanny Svensson - 15 september 2013 21:15

 

I fredags spelade pappa, brorsan, min pojkvän o jag minigolf. Det var sista dagen dom hade öppet men det var varmt och rätt skönt ute. Det blåste lite men det är okej för att vara mitten av september.  

Löven börjar falla...  

Snart är det nog den sista ballerinasko dagen för i år. Eller kanske inte för mig, jag åker ju iväg till värmen om ett tag bara!   

Av Fanny Svensson - 15 september 2013 12:09

 

Aquador är nog en av mina favoritbåtar, tycker dom är fina. Den är inte så stor så att köra så det är bra tycker jag. Dom brukar ändå gå rätt så fort (dom jag har åkt i alla fall). Det var längesen jag kollade på båtar. Förut när båtmässan var så bodde jag där typ i en vecka och körde en massa båt på sommaren. Saknar det faktiskt. Kanske skaffar en båt om några år?

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards