fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Fanny Svensson - 3 september 2013 17:26

Jo en hel del faktiskt. Har haft perioder jag har levt på mozzarella, basilika och tomater (helt sjukt jag vet). Vissa perioder har jag bara ätit glass och godis (har blivit sockerberoende, så mycket så att jag kan få ont i huvudet om jag inte får socker). Är rätt kräsen då det gäller mat också. Jag gillar potatis lite bara, jag kan max äta en halv för sen smakar det för mycket potatis i min mun. Haha, bara där hör ni ju att något är fel.


Sallad kan jag äta hur mycket som helst, grekisk sallad älskar jag! Äter ofta det, men ibland med tzatziki och köttfärsbiffar till också för att inte bara äta det vanliga. Lax och kyckling gillar jag ibland, kanske två-tre gånger i månaden. Annars kan det bli så att jag inte äter alls om jag har ätit det för ofta. Tacos och grillat skulle jag kunna äta varje dag, men jag gör det ine för jag vill inte lessna på en av de få saker jag kan äta. Nötter älskar jag, men kan knappt andas efter att ha fått i mig. Men några gånger per år envisas jag att testa, bara för att det är så gott.


Mamma vet exakt vad jag äter, det är så skönt att åka på middag hos henne. Var där i lördags. Broccoli gillar jag också. Äter dom flesta frukter och grönsaker. Men ris är sådär, måste dränka det i sås annars är det inte alls gott. Svampsås gillar jag också väldigt mycket. Haha, sjukt kräsen är jag nog...   

   

Av Fanny Svensson - 3 september 2013 10:40

Herregud vad skönt det är att sova. Inatt sov jag nog 10 h. Vill inte gå upp än. Men känner att jag måste. Se hur trött jag såg ut igår bara.

Av Fanny Svensson - 3 september 2013 00:03

Varit på aw på Invito. Hade en riktigt trevlig kväll! Nu måste jag sova. Mycket att göra imorgon. Godnatt!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards