fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under augusti 2013

pw

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2013 16:45

Nyss varit ut på en promenad och har precis duschat. Nu blir det snart dags för middag.

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2013 13:36

Igår spelade jag och några minigolf. Jag kom sist men jag spelar för att det är kul säger vi. ;) Banner är ju frisk har kanske inte skrivit det här? Så galoppera henne lite på banan igår. Avsluta dagen med myskväll med mitt hjärta. Idag fick Banner vila. :)

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2013 11:31

 

Den som lyssnar i smyg får höra sanningen om sig själv.
Tur att man alltid vet mest om sig själv och ingen annan då.
Bara jag vet vad som stämmer och jag är glad att jag har så lätt att stänga av.


Av Fanny Svensson - 25 augusti 2013 22:27

 

Dag ett, check! Klara till och med 23 sekunder, men gav upp för jag såg 20 och jag hade klarat längre.   Klarar lätt fem minuter om en månad. #kaxigbrud89

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2013 11:30

http://www.friatider.se/somalier-berattar-darfor-valdtar-vi-nordiska-kvinnor

Klarar dom inte av att se kvinnor i Norden i shorts och linne så borde dom inte få komma hit. Vi ska inte behöva g¨runt med rymddräkter för att dom inte kan hålla sig. Helt ärligt, jag har också varit invandrare (i Norge). Men jag gick inte runt och våldtog folk. Jag anpassade mig till landets kultur och hade det inte passat mig hade jag flyttat hem. Tycker dom borde göra likadant istället för att gå runt och våldta kvinnor. Så jäkla tragiska människor, nu menar jag inte alla invandrare utan dom som våldtar kvinnorna. Varför ska vi kvinnor straffas för att dom får komma hit? Dom borde vara  glada över att få bo i Norden med sina sviniga beteenden..

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2013 10:51

Igår serverade jag på en 50 års fest, det gick bra. Jag serverade med Tina och Bettan. Klas var bartender, det var jätte kul.    På slutet var det lugnt med serveringen så då hjälpte vi till i baren och det var riktigt kul!         

Tyckte det var jätte fint och det var en jätte trevlig fest.


Av Fanny Svensson - 24 augusti 2013 01:10

 

Om jag dricker upp hela den här cidern, så dricker jag dubbelt så mycket som jag har gjort på hela sommaren. Det är helt sjukt. Tror att det är från den 15 maj så har jag druckit en halv cider. Den blev avslagen så jag hällde ut resten (jag är inte som bratsen som vaskar) hehe.. Kände lite panik över att jag är så white. Nä, men ska kanske festa något om nån helg och vill ju klara av en cider utan att bli berusad. Haha!   Jag skulle ut, men det slutade i soffan som vanligt. Ska försöka dricka upp innan det blir som vanligt.

Av Fanny Svensson - 23 augusti 2013 13:56

Bokade en till resa nyss. Istanbul, Maldiverna och Sri Lanka!! Så kul ska det bli.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards