fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Fanny Svensson - 14 augusti 2013 10:10

Det är inte menningen att jag ska gå upp tidigt på morgonen, jag blir bara coco då...!!

Jag är så pinsam. Dom skrattar säkert åt mig på  Swedbanks kundtjänst i Norge... Har säkert gjort deras dag, eller vecka kanske?   


Nä, men jag flyttade från Norge 1 september förra året och det förklara jag för dom. Det var därför jag ville avsluta mitt bankkonto också sa jag. Dom fråga om mitt personnr, och jag kom ihåg mitt norska. Sen ville dom bara kontrollera min mail och den stämde (det gjorde den).. Sen fråga dom om min adress, dom frågade om Valkyrieveien stämde och jag säger ja? Hur fan då som jag flyttade ju för 50 veckor sedan.. Hahah. Kom på det när jag la på, hoppas verkligen inte jag behöver ta kontakt igen eller att dom skickar ut brev. Jag hade bara eftersändning ett tag till Sverige, känns ju inte nödvändigt att ha det i flera år... Kanske flyttar tillbaka till Norge nån gång, men då får jag väl starta ett nytt konto. Det gick rätt fort bara man har personnummer men det har jag ju nu så det skulle gå fort. Jag är helt säker på att jag kommer att flytta tillbaka nån dag, men inte så länge jag har häst. Det blir för dyrt.   


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards