fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juli 2013

Av Fanny Svensson - 13 juli 2013 10:34

Ta hand om varandra. Säg aldrig något du skulle ångra. Tänk karma!

Även om jag fick det bevisat in my face att karma inte finns.


Världen är en orättvis plats, man ska ta vara på sitt liv för man vet aldrig när det är över.


Har bestämt mig för att göra saker som jag bara har tänkt kanske på tidigare, att jag ska göra det. För jag vägrar ligga och ångra saker som jag inte hinner med om jag blir gammal..

Av Fanny Svensson - 10 juli 2013 21:45

 

Helt tom är vad jag är just nu. Finns inget bra jag kan säga eller skriva. Det finns så mycket viktiga saker i livet man måste uppskatta medans man lever. Man lever tyvärr bara en gång. Jag tänker vara tacksam för varje sekund jag får och nu vet jag att karma inte existerar. Det var allt för mig den här gången men jag kommer tillbaka när jag har något vettigt att skriva.

Av Fanny Svensson - 10 juli 2013 12:04

Gud vad less jag blir på små fjortisar (eller det är ett offer). En tjej som kanske är tio år har snott min mailadress och registrerat hennes insta på MIN MAIL (inte hennes). Jag fick använda min andra mail för att registrera mig för ca tio månader sedan. Nu hade jag glömt mitt lösen så glömde bort att min mail var kopplad till ett annat konto och råkade byta hennes lösenord. Tänkte först skriva till henne vad jag hade bytt till, men jag har ju det lösenordet på flera ställen (inte alla). Så vill ju inte att hon ska komma in på mina andra sidor.. (och jag orkar inte ändra på alla sidor bara för att hon har klantat sig)? Tycker helt enkelt att hon får lära sig en läxa, man använder inte andras personuppgifter. Att utge sig för att vara en annan person ger två års fängelse, synd att hon inte är straffmyndig.


Ska logga in och avregistrera min mail på hennes insta, sen så ska jag använd min riktiga mail till insta. För jag orkar inte hålla på att ta hänsyn till nån som snor mina uppgifter. 


#insta #fjortis #tjuv #offer #fängelse

Me

Av Fanny Svensson - 10 juli 2013 00:04

 

För några år sedan var jag hur stark som helst. Jag kunde gå igenom hemskt mycket saker och fort gick det. Jag klarade det också bra, när jag tänker tillbaka så förstår jag inte hur jag kunde ta vissa saker så lätt. Hade det varit idag hade det aldrig gått. När jag flyttade till Norge var jag ledsen över att inte träffa min familj och mina vänner så ofta. Det löste jag med att "tröst shoppa" när jag saknade dom. Det blev en dålig vana och det gick rätt så långt, så jag åkte och köpte saker bara för att köpa när jag hade tråkigt tillslut. Det var jätte synd att jag inte kunde förstå att en väska löser inte alla problem. Man måste ta tag i problemen på en gång.


Tillslut valde jag att flytta hem igen, inte bara för att jag shoppade mycket. Utan för att jag saknade mitt liv som jag hade i Sverige. När jag kom hem bröt jag mönstret efter någon månad. Nu mår jag bättre än aldrig förr, men jag undrar hur jag tänkte när jag köpte vissa saker när jag inte mådde bra.. Många saker var onödiga, vill inte nämna dom för att slippa bli utskrattad. En dag kanske jag klarar av att göra ett inlägg om mina dumma inköp. Nu när jag vet att jag har löst det här problemet, så jag kan skratta åt det tillsammans med er. Ni ska veta hur lätt det var att halka dit!


Idag var första gången på flera månader jag mådde dåligt. Jag löste problemet istället för att skjuta upp det och nu är jag imponerad av mig själv. Trodde ett tag för ca ett år sedan att jag aldrig skulle komma dit igen. Jag såg inget ljus på dom bitarna i mitt liv. Jag trodde att mitt shoppingberoende skulle sitta kvar i mig livet ut...


#me #mylife #perfect #problems #shopaholic

EGO

Av Fanny Svensson - 9 juli 2013 23:59

-

Av Fanny Svensson - 8 juli 2013 21:00

   

Allt ordnar sig, sakta men säkert. Helt slut just nu. Har inte blivit helt frisk efter virvelvindssjukan, men ligger och vilar i soffan nu. Har varit förkyld i en månad nu, haft feber varannan dag.. Vet vad det är för fel riktigt...?

mys

Av Fanny Svensson - 6 juli 2013 07:43

Ibland är det skönt om man sover i vardagsrummet tycker jag.. så gör det idag! Jag ligger och tänker på en massa. Kom på att jag borde tvätta bort sminket men skjuter väl på det som allt annat..

Av Fanny Svensson - 6 juli 2013 01:44

Jobbar natt och det är underbart. Folk betalar mycket pengar för att förgifta sig och gå på gatufesten för att skämma ut sig. Många lyckas! Jätte glad för att jag jobbar och tjänar pengar istället för att gå all in och skämma ut sig. :)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards