fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Fanny Svensson - 19 juli 2013 22:15

För fem år sedan var jag helt wild and crazy, ingen trodde att det fanns något stopp på mig (inte ens jag själv trodde det). Jag hade precis slutat tävla Pinnen och jag hade verkligen ångest för framtiden. Skolan var slut och jag hade många val jag kunde välja mellan. Jag valde att lägga mindre tid på hästarna, men jag visste att jag skulle komma tillbaka men jag visste aldrig när det skulle bli. Att plugga var aldrig något alternativ då jag var på tok för rastlös för skolan och ville helst bara få in ännu mera pengar. Det jag ville helst var att bara vara ung och dum. Eller inte dum, utan mer göra spontana saker. Det var viktigt att inte vara bunden utan bara kunna dra iväg när jag kände för det. Var jag hemma en dag blev jag rastlös och åkte iväg till Stockholm. När jag kom till Stockholm så sysselsatte jag mig alltid med att shoppa, promenera, fika och träffa vänner. När det var färdigt blev jag rastlös igen och ville iväg. Så åkte hem till Sundsvall och träffa vänner och hade ångest för att inget hände. Jag trodde allvarligt att jag höll på att bli galen.

             

Helt ärligt förstår jag inte hur mina vänner stod ut med mig. Jag var så impulsiv, men jag stod alltid för vad jag sa och jag var inte rädd för att säga vad jag tyckte. Jag byte hårfärg hela tiden och jag var aldrig nöjd med mitt utseende. Allt skulle ju förnyas så när jag var arton skulle jag förstora läpparna men som tur var så stoppa en smart kvinna mig på kliniken. Jag tänkte till och det kunde faktiskt bli fel. Hon sa att jag skulle vänta fem år och i dagens läge skulle jag aldrig göra det. Nu vill jag ändra andra saker istället men det känns tidigt med botox som 23 år tycker jag.

 

Här var på Yran. Det var första och sista gången jag drack sådär. Det var jätte kul att vara där, men jag skulle nog aldrig åka på festival idag. Att tälta var hemskt, jag får ju panik då det är trångt och fuktigt. Haha kanske blir fetival + hotell dårå?


Nej, men jag har verkligen blivit äldre. Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde då och jag är inte mer självsäker idag än vad jag var då. Jag har bara fått lite mer livserfarenhet och det gillar jag bara!





Av Fanny Svensson - 19 juli 2013 21:21

Har varit funktionär på Näset två dagar nu. Avslutade med att åka och köpa hem blommor och plantera en fredagskväll. Jag har verkligen förändrats, uppskattar verkligen dom lugna stunderna i livet nu. Förut hade jag aldrig en lugn stund. Så det är jätte skönt faktiskt. Hinner till och med blogga!   

 

Jag valde rosa rosor på farmors grav. Jag vet att hon också hade gillat dom.

 

Jag och min kära Carro på Tranviken. Vi drog hem fort, det var sjukt kallt i vattnet. Vi kunde bara bada fötterna... Vi hade precis samma outfit utan att ha pratat med varandra innan. Jeansshorts, orakade ben och svarta ballerinaskor. Härligt va?   

 

Lilla söta Banner har fått i sig gräs..   

 

Hon vill alltid ha all min uppmärksamhet, hon är verkligen speciell.   

 

Helt sjukt. Hittade min bikinitopp i brevlådan? Vem la dit den, vill ha svar nu typ eller kanske inte (beroende på vem som la dit den)..

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards