fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juni 2013

Av Fanny Svensson - 3 juni 2013 22:02

 

Just nu känns det som jag är på bättringsvägen. Så hoppas verkligen det är så också! Tänkte vila mycket, men ändå vara uppe och göra små saker som inte är så ansträngande. Väntar på min pojkvän just nu, han fick åka och jobba lite extra. Han har varit en ängel dom här dagarna.
   


Av Fanny Svensson - 3 juni 2013 11:01

                           

Lite vår/sommar bilder är ju aldrig fel.. Såg att någon hade kontaktat mig så måste väl ta tag i det. I lördags så var jag lite mindre yr (det snurrade mindre, men det snurrade fortfarande hela tiden). Men jag var mer vinglig..? Har jag fått sån kontroll över mig själv då min kropp tycker det borde snurra och när det snurrar mindre nu så blir jag vinglig? I så fall är de helt sjukt. På kvällen fick jag migrän. Jag ville inte sova heller, för jag vill inte vakna när jag mår såhär...

Ingenting är bra...   På söndag vaknar jag upp utan att det snurrar i 180 men nu var det migrän igen som höll i hela dagen. Ska ju utmana yrseln lite så gick på fotboll och det var inte så bra tror jag.. Klarade inte av att kolla hela tiden, men det gjorde inte så mycket för båda lagen(Gif-Bajen) var så dåliga (nej, jag kollade inte på Djurgården för dom är mycket bättre som tur är)... Det började snurra lite, sen skulle vi äta. Jag hamnade vid ett runt bord och då starta karusellen kan jag säga. Migränen sitter kvar idag, men det snurrar saktare men jag är ju mer vinglig... Varför finns det ingen behandling?    Söv ner mig i några veckor så jag slipper ha det så här..

Av Fanny Svensson - 1 juni 2013 22:20

Vill komma tillbaka nu.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards