fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Fanny Svensson - 23 april 2013 21:04

 

Köpte en ny tröja idag, gillade den direkt. Riktig myströja. Köpte även lite linnen, shorts, stumpor, trosor, bh och några tröjor till. Så känns skönt att ha uppdaterat garderoben.

 

Har jätte problem att hitta en bra mascara, en jag hade köpt var det glitter i. En blev klumpig och en blev som spindelben.. Jag måste nog köpa ännu en ny..   

 

Banner har lugnat ner sig lite. Har ridit på utebanan två dagar nu och hon gillar att plaska i vatten. Jag gick där med henne idag, men mina stövlar var inte vattentäta till 100 % kände jag. Nån som vet var man köper gummistövlar som ser helt ok ut liksom?

 

Förra veckan, i fredags ja. Då red jag ut med Jessica. Max var jätte fin. Det är kul att rida andra hästar också, så att jag inte kör fast.   


Är super shoppingsugen. Så måste gå in på asos.com, nelly.se och nån annan sida och shoppa av mig lite tror ja.. Hehe!


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards