fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 7 april 2013

=)

Av Fanny Svensson - 7 april 2013 23:15

Haft en jätte bra hästhelg. Igår var jag på Timrå och kollade på hopptävlingar i sex timmar, sen var jag tvungen att åka till min egna häst. Blev lite sent så avslutade dagen med en Bitelinepizza.


Idag åkte jag till stallet halv elva. Jag kom hem klockan sex. Hann rida Berra hem till Emma och hon red fina Pebbles. Jag har varit sjukt sugen att rida ponny av någon konstig anledning dom senaste veckorna. Först takta han lite och det kändes som det gick mer uppåt än framåt. Världens kortaste steg, jämfört med min stora Banner.

Efter en stund lugna han ner sig, men jag gillade Berra jätte mycket. Längesen jag red en sån lydig ponny.   

 

Snodde bilderna av Emma.  
Ser ut som en busig ponnyryttare och jag gillar det. Wooohoo! Kände mig större än vad jag såg ut...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards