fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 7 mars 2013

:)

Av Fanny Svensson - 7 mars 2013 10:52

 
  

I livet går man igenom olika stadier. Jag har gått igenom att bara få vara barn och leka. Jag har gått igenom att bara tänka 110% på mig själv. Jag har gått igenom att bara leva i nuet.
Där jag är just nu trivs jag väldigt bra. Jag har en underbar pojkvän, en snäll häst (rätt ofta), en lycklig och frisk familj. Det känns som att allt rullar på bra för tillfället och det känns riktigt skönt faktiskt!

Mycket har jag tagit förgivet, men efter att ha flyttat hem till Sverige igen så har jag börjat uppskatta saker som jag inte tänkte på tidigare. Det är skönt att ha nära till tryggheten.


Jag har nog ändrats en del. Tycker inte det är lika kul att festa längre, varför vara ute och träffa okända människor som gör allt för att nypa dig i baken och försöker få dig att dricka en massa mera drinkar för att dom tycker att du blir lite "roligare" då? Då är jag hellre hemma med mina vänner eller familj och bara umgås. Jag var själv ute och festa en del för några år sedan, gjorde det mycket för att mina vänner gjorde det. Jag blev aldrig lycklig av det? Jag får inte ut något att att dricka en massa sprit. Har växt ifrån det där. Nu dricker jag det jag tycker är gott i små mängder. Helt ärligt så kan det inte finnas någon som gillar tequila, det dricker dom bara för att bli fullare och lite mera sliskiga? Det är tragiskt att vissa människor verkligen förgiftar sig.. Jag har också gjort det, men känner att det inte alls är min grej.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards