fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Fanny Svensson - 14 februari 2013 22:00

Jag gillar ju att spela olika spel.. Poker är ett av dom. Jag har aldrig satsat mycket pengar, jag spelar bara för att det är kul ibland. Satsar kanske 100 kr och då förväntar jag mig inte att vinna. Jag ser det som något jag har satsat. Det är ju spännande att spela så varför inte ibland om man har råd med det. Nu var det ett tag sedan jag spelade, men jag är lite sugen på att spela igen faktiskt. Jag har faktiskt vunnit några gånger, men jag förväntar mig inte att kunna leva på att spela då det är lite riskabelt. Jag vill gärna ha en fast inkomst varje månad då jag gillar att ha pengar på kontot. Det kan vara lätt att bli spelberoende men jag förstår inte hur, visst det är spännande. Men man måste ju sätta gränser för sig själv innan man sätter igång & spela!! Det är jätte viktigt och man ska ALDRIG spela för mer pengar än vad man har råd att förlora.
 

Bild lånad.
Det var rätt kul för första gången jag spelade poker så fick jag en royal straight flush, en stege från 10-J-Q-K-A i hjärter. Jag fatta inte att det var så bra, och alla jag spela med skratta riktigt mycket åt mig. Jag vann minns jag och dom andra sa att det var svårt att inte göra det med dom korten. Hehe!   


Skulle vara kul att köra en pokerkväll med kompisarna eller spela lite på nätet bara. Det är kul när man vinner!

Av Fanny Svensson - 14 februari 2013 21:25

Min nya väska..min tredje guessväska, oopsiee!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards