fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Fanny Svensson - 8 januari 2013 22:06

MIN FAVORITHÖGTID


Jag är inte så mycket för högtider. Det har varit för extremt då jag har varit yngre så jag känner att jag inte vill göra en sån stor grej av det. Jag kände det på jul nu också, nästa år kommer jag åka utomlands och chilla istället. Det är lite mer min grej, jag älskar egen tid och mig själv. Låter kanske väldigt ego men dom som vill kan ju träffa mig då det inte är jul också? Tycker man inte att det är roligt och man har chansen att åka iväg så ska man ta den!!

 

 

Tänk att ligga på den här stranden och bara chilla, det hade inte varit helt fel på julafton??

Av Fanny Svensson - 8 januari 2013 22:03

Hade totalt missat den här listan, inte alls tänkt på det här.. Men jag gör färdigt den såklart!!


Mitt favoritprogram och varför


Hmm. Jag vet faktiskt inte..? Gillar att kolla på hästhoppning när det är på tv och det är för att jag gillar det såklart. Är rätt dåligt på att följa serier och sånt (förutom SATC då)..


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards