fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Fanny Svensson - 22 oktober 2012 19:24

Hej hopp!


Nu skriver jag här igen, idag är det en ny vecka. Så jag har varit på ett möte, skulle behövt vara på ett till men det får bli någon annan dag. Carro har varit här idag så har vi käkat middag tillsammans.


Jag funderar mycker över vilket gym jag ska välja, eller ska jag sluta träna och bara ge upp min kropp?   Om typ två månader och två dagar är det julafton, det betyder köp av julunderkläder.    Det är röda underkläder med lite vita toffsar på.   Ni får gärna sponsra mig nu när jag inte har jobb. Nu vill jag komma igång känner jag, annars kanske jag tar en utlandsresa..? Vem vet vad som händer härnäst.


Jag funderar på att ha fest ihelgen. Kanske på lördag? Det skulle vara kul för vi har inte haft någon inflyttningsfest än... 

 

Så vill jag bara skriva att bilden här är för 2 år sedan snart.. Mitt hår var en katastrof. Jag trodde aldrig att det skulle bli fint igen. 


 

OCH NU ser det ut såhär!!! Helt sjukt vad det har förändrats (växt)!!! Är glad för det, vill inte ha löshår för det känns väldigt 2007..

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards