fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Fanny Svensson - 13 oktober 2012 21:00

Det är inget speciellt som har hänt egentligen. Jag känner bara för att skriva av mig om mina tankar för tillfället. Inget mer med det liksom. Om ni blir fundersamma, tänk inte så mycket. Släpp det bara och gå vidare.


Oftast börjar det med små bråk, som blir jätte stora. Jag hatar folk som klagar, "åh vad kallt det är!!" och typ "assååå guuuud, jag fick ett hårstrå i min mat!!". Jag klarar bara inte av det, i Afrika får barnen det alldeles för varmt, alla får inte ens dricka rent vatten. Skulle du vilja ha det så eller? Då slipper du frysa din lilla bitterfitta!


Så folk som klagar på hårstrån i maten, ja vill ni byta med Afrikas barn som inte ens får mat? Vill ni det? Då kanske ni blir smala i alla fall. Varsågod och pröva och se om det är så jäkla kul. Jag tål verkligen inte folk som klagar över små saker.


Som jag har saker som är mycket värre just nu, men inte gråter jag för det. Jag tänker inte hänga ut någon här, jag är alldeles för snäll. Men det är inget jag går och klagar på. Kan inte folk bara fokusera på att vara positiva? Jag orkar inte lyssna på allt gnällande. Jag har fått lära mig att lösa problem istället för att bara klaga.


Slutsats:

Klaga : inte hos mig

Lösa problem : så slipper ni klaga


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards