fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Fanny Svensson - 17 september 2012 23:15

Jag har varit på landet och bara tagit det lugnt. Har gått runt i skogen och tänkt på livet. Haha! Låter kanske inte som mig men jag har haft det jätte skönt. Har haft mobilen avslagen och har inte kollat internet nånting. Tror att fler skulle behöva ta några såna här dagar som jag har gjort det nu. Det var verkligen inget jag trodde att jag behövde, men nu mår jag prima. Längtade väldigt mycket till butikerna idag så åkte in till stan och tog min vanliga runda på stan, då kändes det helt igen. Saknar bara mina vänner och min pojkvän nu! Min pojkvän ser jag imorgon och mina vänner snart  med hoppas jag?   


Innan jag åkte ut hit råka jag köpa en väldigt fin väska (bilder kommer senare). Den är så fin att jag inte ens vill använda den? Är det normalt att köpa en väska som är så fin att man inte ens tänker använda den? Jo det kommer jag göra, men inte än. Måste först förstå att jag har köpt den... Kanske inte det bästa att köpa då jag inte har någon inkomst. Men jag tänker då inte gräva ner mig i skiten bara för det.   


Letar just nu efter stövlar (måste ha nya i höst och det är ju nu). Så jag har lite panik kan man säga, hittade ett par svarta sjukt fina som satt riktigt bra på mina ben. Problemet är att jag inte använder mina saker så länge och jag sliter ut saker väldigt fort. Är det värt att lägga 6800 kr på ett par stövlar som sitter som dom ska göra? När jag provade andra idag blev jag frustrerad för att dom inte alls satt lika fint och att alla lågprisstövlar är för folk med tjocka vader. Finns inga stövlar för dom med smala vader och jag är inte ens smal. Det hade jag tänkt bli, men det får dröja tills vidare. Är så sjukt irriterande att folk har hetsat så mycket att det finns inget för tjocka personer, men nu finns inget för smala? Hallå? Är målet att alla ska bli fetton eller?


Jag kan också gå in på dom svenska billga skokedjorna och köpa ett par stövlar som håller i 3 dagar och kostar 400 kr, sen så ska jag växa i dom. Det är ju inte precis min dröm? Så jag struntar i det, men vad finns kvar till mig då? Jo stövlarna för 6800 kr. Jag har inte dom pengarna just nu för att lägga på ett par stövlar. Fast jag ser det lite från andra sidan, mycket hellre dom än tjockisstövlarna som jag måste växa i. Det kommer kosta mer än 6400 kr att göda upp mig så. Lås in mig på en grisfarm, snälla!!


Hoppas ni förstår vad jag menar. Just nu är jag lite förbannad rent ut sagt. Bli inte arg på mig, bli arg på skokedjorna. Tack för mig! 


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards