fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Fanny Svensson - 10 augusti 2012 17:13

 

Min tavla jag sprayade! Sjukt kul och jag finner ro i mig själv då jag gör det. Vet att jag inte är så bra, men helt okej för att vara andra jag gör. Eller?  

Av Fanny Svensson - 10 augusti 2012 11:43

 

Igår ville jag inte lämna sängen, men jag gick och jobbade ändå. Även om tankarna var borta någon helt annanstans. Efter jobbet tog jag en lång promenad och bara tänkte. Hur ska jag kunna lösa det här? Det går inte. Så jag har bestämt mig för att inte lägga ner min energi på det. Idag ska jag ta en dag och bara göra saker jag tycker är kul. En egodag ska jag ha, större egoist än mig finns nog inte. Skyll inte på mig, ni kommer ångra er när ni ligger för döden. Tänk på er själva innan det är försent.


Och jag älskar facebook. Det påminner mig att ta mina p-piller. "Vill lämna bort ungjäveln!" och "Jag flyttar snart ut, står inte ut med mera skrik!" osv... Det stod bara imorse. Snacka om att man tar dom då man blir påmind, tack så mycket! Jag ska nog aldrig skaffa barn, jag gillar att sova.   



 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards