fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juli 2012

Av Fanny Svensson - 27 juli 2012 20:59

Snacka om att han har bra balans, skulle aldrig våga hoppa sådär högt och speciellt inte då man har tappat tygeln!   

Av Fanny Svensson - 23 juli 2012 10:30

Så less på företag som är oseriösa. Nu skulle jag ringa och avsluta ett abonnemang. Så jag presenterar mig, säger att jag vill avsluta abonnemanget. Dom säger bara det går bra, dom ville inte ens veta adressen eller något annat än mitt namn. Helt sjuka företag det finns...

Har själv jobbat med sånt där på telefon, men då skulle man gå igenom och kolla så att det var rätt person som ringde in. Jag skulle kunna vara en konkurrent till företaget och ringa in och testa lite olika namn bara för att avsluta visa personers abonnemang. Helt sjukt tycker jag det är... Vill inte nämna vad företaget heter! Undra om dom ens lyckades avsluta det? Annars blir det synd om dom, mohahahaaa! 

Av Fanny Svensson - 23 juli 2012 10:06

Har haft semester i 3 veckor, träffat vänner och familjen. Har mestadels bara gått runt och slappat. Så skönt, men det behöver nog alla ibland?   Hemresan gick bra igår, inte så kul att åka bil 65 mil.. Men men! När vi kom hem var det så sjukt fint hemma, Madeleine som hade bott hos oss hade verkligen lagt ner dagar på att fixa fint här hemma. Kändes lite jobbigt att semestern var slut, men kändes bra då det var så fint. Nu har hon flyttat till egen lägenhet.  
Hade inte med så mycket packning till Sundsvall så hade nästan inget att packa upp skönt nog. Så igår blev det mys med älskling och till middag lagade jag pasta carbonara som faktiskt blev lyckad. Har inte lagat mat på länge, har ätit på olika restauranger nästan varje dag på semestern.   Har även gått upp i vikt, snart ska jag ta tag i det också..   


Dom här tre veckorna har gått så fort, hoppas verkligen det går lika fort att jobba nu. Annars blir jag ledsen, men här regnar det hela tiden så känns inte alls jobbigt att jobba. Man kan lika gärna tjäna pengar då det regnar.


Just det, ska åka till solariumet nu.. Bye bye!!  



Av Fanny Svensson - 23 juli 2012 10:05

 

Av Fanny Svensson - 11 juli 2012 16:07

Har tagit semester även från bloggen. Blir nog inte så länge, vädret suger ju och Klas vill inte utomlands. Så vi blir nog kvar i Sundsvall 1½ vecka till. Skönt att vara ledig i alla fall!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards