fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!

Av Fanny Svensson - 4 september 2011 16:45

Del 1


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Lite osäker, men jag hade i alla fall 5 veckor semester och det har jag inte haft tidigare.


Vilka länder besökte du?

Frankrike, Sverige och Norge.


Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

Jag vill ha det varmare, och varmare i vattnet. Får flytta söderut tror jag!

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?

22 juli 2011, då Breivik utförde terrordåd i Oslo och på Utøya.


Största misstaget?

Jag gör inga misstag!   


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, det tror jag inte?


Bästa köpet?

Min väska jag köpte i Marseille. Älskar färgen och det är jätte bra kvalité också!

 


Sommarens väder?
Var bra i Marseille men helt okej i Sverige.


Vad spenderade du mest pengar på?

Shoppa som vanligt, lägger allt för mycket pengar på det. Men nu ska det bli ändring på det!


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att få träffa mina vänner och min familj.


Sommarens låt?

-


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Gladare tror jag!



Del 2


Vad önskar du att du gjort mer?

Åkt iväg mer, kanske till Gotland?


Vad önskar du att du gjort mindre?

Vet inte, inget jag önskar att jag inte gjorde i sommar så?


Hur tillbringade du midsommarafton?

I Oslo på fest, med massa svenskar och vi hade väldigt trevligt.


Sommarens favoritprogram på tv?

Kollar inte på tv på sommaren, det är en vinteraktivitet!


Böcker du läst den här sommaren?

Inte många, men nån Marie Ljungstedt skrivit och några av Jonas Moströms böcker.


Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Ingen!


Något du önskade och fick?

Inget jag önska mig, men jag köpte en systemkamera!


Något du önskade dig men inte fick?

Nej.


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

Åkte tåg till Stockholm.


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Tror inte det?


Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?

Väldigt bekväma klädet, inte så snyggt alla dagar.


Sommarens hetaste?

Min nya bikini från Marseille den är så het!


Sommarens bästa tillfälle?

Att åka till Frankrike och bara slappa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards