fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Spola tillbaka tiden 3 år, tack.

Av Fanny Svensson - 28 augusti 2011 21:29

vill tillbaka till 17-18 år igen, då jag levde som jag ville utan att tänka på någon annan. både bra och dåligt, som med allt annat egentligen. jag var aldrig ledsen och jag var totalt känslokall. jag var hur stark som helst, motgång efter motgång men ändå var jag inte ledsen. jag förstår inte varför? idag är det också så, men jag är inte lika känslokall längre. hoppas jag? många säger att jag fortfarande är det, men jag ser inte det som något dåligt då man är ärlig mot alla. jag behandlar folk som dom förtjänar, nej men är dom helt okej så är jag trevlig. jag dömer aldrig folk, jag ger alla en chans. det är så jag är uppfostrad. 90% av alla jag träffar dömer folk av vad dom har hört osv. så töntigt! dags att skaffa er en egen uppfattning så blir era liv mycket bättre ska ni strax se.


många av er hade ångrat er om ni hade gjort samma saker som mig, men jag är stolt över att jag gjorde det som jag ville. och att jag aldrig backade tillbaka. jag har däremot lärt mig bra mycket mer. jag har gjort mycket mer saker än andra 21 åringar.

 

vad sjuka saker man har gjort ... eller jag! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards