fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Fanny Svensson - 4 augusti 2011 14:32

Jag har ett stort problem, jag hoppas någon kan hjälpa mig ur det här för jag lider verkligen eller i alla fall min plånbok ibland. Då jag kollar på märkesväskor så bara "åhh vad fina" tänker jag och köper bara utan att tänka så mycket över köpet. Jag tänker inte alls lika kritsikt om kvalitén på väskan.


Då jag kommer in på billiga affärer som H&M, Lindex och Gina Tricot vill jag inte köpa något för allt är för billigt. I Gävle skulle jag testa och shoppa på Gina Tricot och det var två linnen och två t-shirtar. Ett linne har redan gått sönder, jag har användt det en gång. Man får ju vad man betalar för där i alla fall. Sista gången jag handlat på den billiga affären. Så jag tänker då jag köper en dyr väska att den håller längre och det brukar den i och för sig göra. Så egentligen är Gina Tricot dyrare än Gucci. Om man bara kan använda kläderna en gång och Gucci kläderna håller.


Tänker jag helt fel? Eller ska man handla snålt...? Fast jag vet ju att jag förtjänar Gucci och det kanske inte ni tycker att ni gör. Fast om ni gillar att gå klädda i trasor så gör det!


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards