fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Fanny Svensson - 30 juli 2011 09:15

Den här veckan har jag haft väldigt mycket att göra, det känns inte alls som semester. Men nu ska den börja har jag bestämt mig för!   Ska se till att uppdatera här bättre i vart fall!


I tisdags åkte vi upp till Sundsvall då var det bara att packa upp allt, och vi fick packa ner allt igen och packa upp det en gång till för att vissa personer var inte rikigt klara. Så det var inte så kul efter att ha suttit i en bil då det är jätte varmt ute. Jag ville sola och bada då!


I onsdags åkte jag in till stan, träffa pappa och William. Blev inte där så länge, åkte med Jossan till Tranviken och det var riktigt skönt där ute. Vi solade och badade, eller ja Jossan badade. Jag bada upp till knäna i alla fall!   


I torsdags så åkte jag med Klas och Jossan till Hudiksvall. Jossans häst Klara är lite sjuk, dom skodde om henne på vetrinärkliniken också. Jag hoppas att hon blir bättre snart! Åkte hem till pappa och grillade sen, mamma, Carro och William var också där. Så det var jätte trevligt! På kvällen åkte jag till Näset och såg på Carros häst Fisen och hon är så snäll och fin. Det är Klara också, kanske ska jag köpa häst? Fast det är ju dyrt då dom ska till vetrinären osv...


Igår åkte jag och mamma till Gävle. Resan var helt sjuk, massa idioter som var ute och körde. En lastbil körde ca 80 km/h då det var 90 km/h, då ska en bilen som är framför mig köra om då det var två filig väg. Då går hon ut och kör 80 brevid honom, jag kan inget annat än att skratta. Så höll den på tre gånger då det blev två filig väg. Till slut var jag så less. Sen körde bilen och jag om lastbilen, höll verkligen avstånd från bilen. Sen ska jag köra om miffot, då går hon upp i 130, då går jag in bakom. Då saktar bilen ner till 70 (det är forsatt 90väg). Testar jag igen och då går den upp till 120. Då bestämmer jag mig för att köra om för att slippa att ha en sån idiot framför mig. Det gick bra, sen var det flera liknande bilar och bilister längre fram tyvärr. Annars gick resan dit bra. Shoppade två linnen och två t-shirtar på Gina tricot i Gävle. Köpte en bok som heter Skamfläck. Fick även bli nagellacksbortagning. Mamma var med om en sjuk begravning. Det var så fint där och alla vara jätte ledsna. På slutet flörta prästen med mamma, han ville att vi skulle sova hos honom och dricka vin. Det var typ som en film, för folk skratta åt han. Även fast det inte var läge för att skratta. Jag var inte på begravningen, jag kände han inte så mycket. Jag har nog bara träffat honom ca 20 gånger, och undviker helst begravningar. Så glömde mamma sin mobil i morfars bil. Fick köra 4 mil extra. Gud vad jag skratta! Mamma är så glömsk. Stanna i Hudiksvall och åt på Texas Longhorn. JAG ÄLSKAR MATEN DÄR! 


Hemresan gick bra, och inatt sov jag hos pappa. Nu ska jag gå upp och se om alla har vaknat till liv.

  

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards