fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Fanny Svensson - 27 juli 2011 12:30

Då var jag på plats i Sundsvall. Ska bli skönt att vara här i i några veckor. Har jätte mycket saker att göra bara. Får panik! Det känns inte riktigt som semester men det gör ingenting! Som vanligt är jag fundersam över många saker.

Jag måste tänka på att vissa personer aldrig blir vuxna, utan att dom är jättebebisar hela livet. Såklart blir det jobbigt då det blir för många jättebebisar samtidigt. Det där var lite flummigt.

Det jag menar är att folk är så omogna, inte alla men några stycken. Dom skyller hela tiden ifrån sig på andra och ingenting är deras egna fel tycker dom. Jag HATAR folk som inte kan stå för sina egna fel, alla gör fel och det är bara att acceptera att det blir så... Enligt mig är det viktigt att alla ska kunna stå upp för sina egna handlingar, det har jag verkligen fått lära mig. Gud så många fel jag har gjort, men jag tar på mig dom själv (jag skulle aldrig skylla på någon annan det gör mig bara till en sämre person). Det är en del av min utveckling. 

Det värsta som finns är att vara med folk som tycker att dom är så perfekta, som inte kan ha fel eller någonting. Jag klarar inte av sånt. Alla  gör fel och så kommer det alltid att vara...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards