fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Fanny Svensson - 20 juni 2011 22:16

DAGENS VILL HA: Sommarlov.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta shorts, först en limegrön t-shirt sen råka jag spilla på den så fick byta om till ett hallonrött linne.
DAGENS SMINK: Lite ögonskygga mascara, eyeliner och lite solpuder.
DAGENS FRISYR: Den vanliga.
DAGENS HÄNDELSE: Att vara ledig. ;)
DAGENS LÅT:  Hmm vet inte?
DAGENS PLANER: Se färdigt på Falkfilmen sen sova.
DAGENS SAKNAD: Solarium, får gå dit imorgon!
DAGENS DUMMASTE: Att ingen förstår hur bra jag är...
DAGENS SJUKA: Kramsjuka
DAGENS DROG: Godis, chips och dipp.
DAGENS ROLIGASTE: Efter att jag hade rensat avloppet, så jäkla stolt över mig själv.
DAGENS FAVORIT: Kl*s
DAGENS KÖP: Chokladmilkshake
DAGENS GODIS: Remmar.
DAGENS HUMÖR: Perfekt.
DAGENS ORD: Fuuuul ;)

Av Fanny Svensson - 20 juni 2011 12:31

Ledig idag, så ska förbi någon affär och köpa riktiga handskar som täcker bra då jag ska göra rent avloppet. Skulle ha gjort det här för flera månader sedan, men eftersom jag väntat så länge kommer det vara ännu äckligare. Jag är rädd för avlopp, och då är jag seriös.


Ska följa med till golfbanan idag också, men jag spelar inte. Hihi! Nu målar jag naglarna, ska måla andra handen nu så kan inte blogga mer nu..  

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards