fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Svensson - 19 april 2011 10:10

Då var jag här igen. Kunde först inte somna, sedan sov jag som en stock. Sedan sov jag dåligt i några timmar. Vid åtta hade jag alarm, men kom upp halv tio. Jag börjar jobba klockan två, vill ju hinna göra något idag. Ska sätta mig ute och läsa lite tror jag. Äta glass vill jag också göra.



Jag vill göra allt idag.   

Av Fanny Svensson - 17 april 2011 19:37

Jag vill färga håret mörkt och varför får ni veta efter att ha sett den här videon...

Av Fanny Svensson - 16 april 2011 14:09

  4,5,6 eller 7???

Av Fanny Svensson - 16 april 2011 13:28

Då var det dags för Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. Ska se den nu på ettan!   



Jag älskar den!

Av Fanny Svensson - 15 april 2011 12:23

HEEEEEJ!


Idag åker jag inte till jobbet, har jätte svårt att prata. Så lika bra att hålla käften!

Har leggat i soffan i tre timmar, lagt undan godis för det gör så sjukt ont att svälja. Ska kolla upp om man kan komma till läkare i Norge...? Jag förstår ingenting om norsk sjukvård.


Jag hatar att vara sjuk, kollar på debatt nu som handlar om droger. Lite intressant tycker jag. Efter det blir det Sex and the city och efter det så tänkte jag läsa ut min bok... Fast lyckas jag få tid hos läkare hinner jag nog inte med allt... 

Av Fanny Svensson - 14 april 2011 22:42

Grattis. Då var jag sjuk, kom gärna och ta hand om mig-

Av Fanny Svensson - 13 april 2011 21:45

Idag cyklade jag till och från jobbet. Lite för fort också, hastighetskameran tog en bild på mig. Hihi! Men jag har ingen hastighetsmätare på cykeln så det är lite problem, jag vet ju inte när jag kör för fort osv.


Det är inte lätt alla gånger! Ska cykla lugnare i morgon i alla fall. Kan ju hända olyckor om jag kör på i min takt. Cyklade om alla feta tanter också, fast skulle vara konstigt om jag inte gjorde det?






Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards