fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Fanny Svensson - 26 april 2011 12:59

Blev inte jätte stor skillnad, men lite skillnad är det. Har ingen före bild tyvärr..  

  


Jag ska nog köra en gång till, så jag får riktigt vita tänder i sommar. Det var lite otäckt då det nästan börja fräta i tandköttet bara...

Av Fanny Svensson - 26 april 2011 12:26

Igår var jag i Uddevalla och gjorde av med några tusenlappar. Hehe. Kanske visar upp mina inköp i ett senare inlägg. Idag ska jag jobba, börjar om 90 minuter. Har mycket att göra innan, så vet inte om jag får ta bilen?


Måste skriva upp att jag vill vara ledig snart, ska ju till Sverige. Måste åka hem, men det skadar ju inte. Inte direkt så att jag är ledsen över det.  


I helgen hade vi besök av Klas föräldrar och det var jätte trevligt, och vädret var toppen. Vi kunde sitta ute och äta båda dagarna. Vi åkte in till Oslo en sväng också, det har varit en riktigt bra helg. Lite tråkigt att dom åkte hem bara!  


Idag stänger jag och det känns riktigt konstigt att åka till jobbet efter att ha varit ledig i några dagar.... Fast det går nog bra då jag kommer dit!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards