fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Fanny Svensson - 4 april 2011 22:19

 

Våååååreeeeen är här nu, hoppas jag. Mycket snö har försvunnit idag och det var varmt ute. Kunde sitta ute med jackan öppen till och med!


Hoppas att det fina vädret håller i sig, för i så fall kan jag börja cykla snart. Idag sa dom på jobbet att jag är fet. Inte så kul att höra. Så ska väl gå ner något kilo... Måste det till sommaren så jag kan visa mig i bikini utan att skämmas.


Förra sommaren var ju inga problem då jag var riktigt sjuk. Nu ska jag se vidare på Wallander filmen jag ser på..

Av Fanny Svensson - 4 april 2011 09:23

I morgon ska jag ringa min bank angående deklarationen. Vill få ett slut på skiten snart, varför kan ingen göra det åt mig? Ajja nog om vad jag tycker om allt de där...


Snart ska jag iväg och jobba, ska först ringa pappa och svara på lite mail. Jag måste få lite saker gjorda. Just nu är jag världens segaste person...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards