fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Svensson - 15 mars 2011 10:45

... så tycker jag att det är tragiskt det som händer i Japan. Tycker sjukt synd om dom som befinner sig i Japan just nu. Jag skulle aldrig ha åkt dit ändå, för på Filippinerna fick vi se hur otrevliga och snobbiga japanerna var. Jag skulle inte skänka en krona dit, just för deras äckliga attityd. Jag tycker bara att dom var patetiska. Hade kameror överallt, fotostativ till kameror som är lika bra som engångskameror! Dom åkte på snorkeltur en stor familj på 20 personer och inte kan simma, skrämde iväg fiskarna och skrek rakt ut. Jag trodde först att alla var utvecklingsstörda, men det var bara japaner! Lär er simma innan ni åker på snorkeltur.


Jag skulle ta kort på min pojkvän, stod 3 meter ifrån honom vi var nästan själv på stranden. Stranden var kanske 10 meter bred och ändå går dom mellan oss och stannar där. Hela resan var det otrevliga japaner överallt. Jag har aldrig träffat en trevlig japan. Tror inte nån har det?


Sen har Japankatastroffen ställt till det för oss i Sverige, börsen har backat på 4 %. Varför det liksom? Räcker det inte att dom är otrevliga? Utan att dom ska sabba vår ekonomi också. Fuck Japan!

Av Fanny Svensson - 14 mars 2011 21:55

Ikväll stod jag vid spisen i 75 minuter, och min pojkvän klagar för att han får diska i 20 minuter. Vem är det egentligen som har rätt att klaga? Han för att han är kille, eller jag för att jag fick stå upp nästan 4 gånger så lång tid som honom?

Av Fanny Svensson - 14 mars 2011 15:39

 

Hihi här är min nya väska, köpte den i Sthlm... Lila och fin.    Det är Guess, och den är värd varenda krona tycker jag då. Vad tycker ni om min skönhet?

Av Fanny Svensson - 14 mars 2011 13:19

Det betyder ut på promenad i det fina vädret!

 

Funderar att gå ändå bort till Ski så kan jag sola där!   

Av Fanny Svensson - 14 mars 2011 09:48

Jag har blivit fundersam, vad är det för område jag jobbar i egentligen? Förra fredagen innan jag åkte till Sthlm så sprang en gubbe runt i centret och skar sig med en kniv i halsen. Samtidigt sprang han runt och skrek, sprang ut ur centret och rasa ihop. Då jag skulle åka hem stod brandkåren och spola bort all blod.

Det var preci utanför mitt jobb, kändes lite smått äckligt. Varför tar man livet av sig i ett stort köpcentrum? Många kan stoppa en, och det var barnfamiljer där som såg det hända. Han visade ingen respekt alls, förlåt om jag klagar men det var riktigt sjukt tycker jag.


Igår hände en till sjuk sak då jag skulle åka till jobbet, jag och busschauffören var ensamma på bussen. Jag sitter rätt långt bak. Då kommer en gubbe på, som ska sätta sig med mig, då är vi 3 på bussen och jag såg han först inte så jag flyttar inte in. Då skriker han till mig att jag ska göra det, klart som fan att jag gör det. Han stinker piss och rök. Han hade en portfölj med en påtejpad a4 sida där det står advokat, ett namn, adress och telefonnr. Han hade stora ringar och guldhalsband på sig. Samt en stor kappa, såg ut som en blottar kappa.


Då vi suttit i 30 sekunder tar han hårt tag i min arm, jag satt och höll på med mobilen. Var beredd att ringa någon för jag var rädd för honom. Han säger väldigt bestämt till mig: du ska följa med mig, jag vill ha sex med dig. Jag väntade på att han skulle ta fram en kniv eller något liknande. Han såg helt störd ut. Nej, det ska jag inte. Jag ska åka till jobbet svarade jag snällt. Hela jag skakade och  sedan blev det tyst. Jag försökte ringa någon, men inte så populärt att ringa och väcka någon. Jag testar att ringa  till jobbet, men han som öppna var såklart nere vid frysen och svarade inte. Sen kom jag inte på någon jag kunde ringa. Tänkte gå fram och sätta mig med busschauförren, men vågade inte. Tänkte hoppa av tidigare och gå resten, men var rädd att han skulle göra detsamma.

Tillslut plingar han och går av, då har han tag i mig igen och säger: Hade!

Då han klev av började tårarna rinna. Kom till jobbet och berätta vad som hade hänt, och dom skratta åt det. Sedan kommer han dit, han såg ju att jag hade McDonald's kläder på mig. Han sitter där bra länge. Alla som jobbade tyckte att han såg bra sjuk ut. Han såg ut som en pedofil.


Allt känns som en skräckfilm här. Det är fler som borde sitta inlåsta är det jag har lärt mig... Ska åka upp det jag har på busskortet och alltid vara längst fram med bsschauförren. Efter det blir det inte mer buss, jag har ju både cykel och bil.

Av Fanny Svensson - 12 mars 2011 23:05


Jag har tusen tankar som kör 200 km/h runt om i huvudet just nu. Hur vet jag vilken jag ska följa? Vilken är det som är rätt och vilken är fel? Hjälp mig!

Av Fanny Svensson - 11 mars 2011 09:06

  ---


Av Fanny Svensson - 6 mars 2011 12:55

kom fram till sthlm igår. har kollat på wasaloppet lite idag och ätit frukost, sjukt nice att sverige tog segern i wasaloppet!   nu ska jag göra mig i ordning, bio och middag ikväll. träffat william bara, men ska träffa joel idag också!


william har varit magsjuk, vill inte bli smittad. fast jag tror att jag klarar mig, eller hoppas det i alla fall. nu måste jag lämna datorn för det är kö till den (jag orkar inte starta igång min egna som jag har med mig). ska passa på att umgås med alla nu när jag är här!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards