fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Svensson - 22 mars 2011 10:38

Nu sitter jag här igen, dags för deklaration. Jag som trodde att det bara var att skicka in, men tydligen var det mer än så. Det går inte att skicka in jag måste redovisa värdepapper. Jag ska ha sålt aktier, men jag minns inte att jag har gjort det? Finns ingen historik i banken heller. Helt sjukt, min pappa svarar inte i  telefonen heller. Jag får panik snart. Vill veta vad som har gått fel...

Hjälp mig!

Av Fanny Svensson - 21 mars 2011 20:45

Saknar mina vänner och min familj så sjukt mycket just nu. Har väntat i snart två timmar på min pojkvän, vill att han ska komma hem NU!!

 


Jag har gjort ordning middag, tänt ljus och gjort mig fin... Men men jag väntar på honom!

:)

Av Fanny Svensson - 21 mars 2011 15:45

Jag har insett att min senaste kyss: var bra!
Jag pratar: helst om mig själv!
Jag avskyr när folk: som bara klagar. Dom som inte ens försöker lösa sina problem.
Min bästa vän är: Caroline Silverbern!  
Kärlek är: bättre än vad jag trodde tidigare...
När jag borstar tänderna: så tänker jag alltid på att jag vill operera läpparna!
När jag lagar mat: sitter jag vid datorn samtidigt, därför brukar det inte alltid bli så bra.
Jag tänder på: vältränade killar.

Jag är rädd för: att bli tjock.
Den värsta känslan är: när man sover över hos någon, och måste gå upp och spy...
Den bästa känslan är: att göra av med pengar hade jag svarat för några veckor sedan. men den bästa känslan just nu är att få vara med alla nära och att alla dom får vara friska...
Jag är bäst på: att färga håret på mig själv och andra!
Jag är sämst på: vad skulle det vara? okej, jag är sämst på att vara pigg på morgonen.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En apa kanske?
Min mobiltelefon är: Lila
När jag vaknar på morgonen: läser jag min bok om jag hinner.
Just nu tänker jag på att: framtiden.
Bebisar är:  jätte gulliga så länge dom är tyst.  

Av Fanny Svensson - 20 mars 2011 19:24

För det första så kan dom inte ens stava till Luleå, dom säger och skriver "Lule". Kan någon person berätta för mig varför dom inte kan säga Luleå, har dom inte "å" i alfabetet där uppe? Jag stör mig så sjukt mycket på hur dom snackar.


Hade kanske inte stört mig lika mycket om Djurgården hade gått vidare och om jag inte hade varit så sjukt trött.

Av Fanny Svensson - 19 mars 2011 18:18

Inte spåra ur, inte spåra ur! Hehe, går nog bra ska vi se...


Nu äter jag middag, och har börjat med första cidern! Ska fixa mig, sedan åker jag in till Oslo för partaj! Blir nog skoj. Kommer hem i morgon!


 

Btw skulle jag passa som neger?



Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 22:41

Mått illa hela dagen, har ont innanför revbenen. Vill helst bara ligga ner. Då jag kom hem skallade Klas mig, av misstag då. Vill bara sova bort allt, och då jag vaknar vill jag att allt ska vara bra.


Lite ledsen just nu, önskar att du förstod mig...   

 

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 10:55

På en månad har jag shoppat för: 8229 kr.


Nu får jag inte köpa någonting på en månad eller vi kör fram till den första maj. Så ven jag kan få lite pengar. Jag är ledsen, jag önskar att jag kunde se pengarnas värde...

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 10:22

Som jag inte har bloggat om än...

Jag köpte nya jeans, då fick jag med lite armband och grejer. Köpte även ett linne som jag tänkte visa upp ikväll.

 

Köpte läppbalsam och parfym. Fick betala 100 kr för att gå med i BodyShop klubben då fick jag med kroppslotion och en duschkräm. 100 kr skulle jag få igen senare som presentkort? Och jag älskar ju BodyShop så varför inte liksom?  

Dom här tygskorna köpte jag på H&M, fick även bli ansiktsmask. 


Jag handlar kanske lite för mycket...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards