fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Fanny Svensson - 16 mars 2011 21:30

Sjukt sliten. Jag vill sova. Jag villa hinna göra mycket innan jag jobbar igen på fredag klockan 12.00 Vill möblera om, vill kasta ut massor av kläder och bara pressa in nya fina vårkläder. Och i morgon ska vi bowla, det ska bli så skoj! Jag har väldig speciell teknik. Som på Filippinerna samlades det folk och kollade på mig. Det händer rätt ofta att jag ramlar också...


Ska till Sverige i morgon eller egentligen inte Sverige eftersom Svinesund halvt är norskt enligt mig. Har precis ätit middag. Snart blir det sängen!


Av Fanny Svensson - 16 mars 2011 00:39

Kan inte somna. Har försökt i två timmar nu. Sjukt jobbigt, läser lite ur boken nu. Har läst ut min gamla bok maskarna på carmine street som Håkan Nesser har skrivit. Den var lite trög, men den slutade bra tyckte jag. Så den är värd att läsa. Många böcker är sega innan man kommer in i dom, men ofta är dom bra. I alla fall dom jag läser.


Nu läser jag Snabba cash som är skriven av Jens Lapidus, har läst halv boken tidigare en gång. Hade bara lånat boken då, men sen skulle jag åka bort i 3 månader så jag lämnade igen boken då. Sen såg jag filmen och nu ska jag läsa hela boken. Jag älskar verkligen filmen. Så jag hoppas verkligen att boken är bra.


Ska läsa lite till innan jag försöker mig på att sova igen...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards