fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Fanny Svensson - 15 mars 2011 13:03

 

Min nya parfym, luktar rätt starkt men gott. Älskar den!      Köp den om du vill lukta gott!   

Av Fanny Svensson - 15 mars 2011 12:34

Dagen är räddad! Fick nyss ett mail:

Hej! Mitt namn är Marcus Andersen och har snart premiär för mitt företag som kommer sälja Bershka, Pimkie och New look kläder som ej finns i Sverige, tills nu!


Bershka och Pimkie är absolut det bästa kläderna jag vet. Och nu öppnar det i Sverige. Det kan inte bli bättre, jag måste tillbaka till Sverige då det öppnar.


Eller så anställer jag någon som åker och shoppar där åt mig och kommer hit med sakerna? Det är i alla fall sjukt nice. Wooohoo!

Av Fanny Svensson - 15 mars 2011 10:45

... så tycker jag att det är tragiskt det som händer i Japan. Tycker sjukt synd om dom som befinner sig i Japan just nu. Jag skulle aldrig ha åkt dit ändå, för på Filippinerna fick vi se hur otrevliga och snobbiga japanerna var. Jag skulle inte skänka en krona dit, just för deras äckliga attityd. Jag tycker bara att dom var patetiska. Hade kameror överallt, fotostativ till kameror som är lika bra som engångskameror! Dom åkte på snorkeltur en stor familj på 20 personer och inte kan simma, skrämde iväg fiskarna och skrek rakt ut. Jag trodde först att alla var utvecklingsstörda, men det var bara japaner! Lär er simma innan ni åker på snorkeltur.


Jag skulle ta kort på min pojkvän, stod 3 meter ifrån honom vi var nästan själv på stranden. Stranden var kanske 10 meter bred och ändå går dom mellan oss och stannar där. Hela resan var det otrevliga japaner överallt. Jag har aldrig träffat en trevlig japan. Tror inte nån har det?


Sen har Japankatastroffen ställt till det för oss i Sverige, börsen har backat på 4 %. Varför det liksom? Räcker det inte att dom är otrevliga? Utan att dom ska sabba vår ekonomi också. Fuck Japan!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards