fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Fanny Svensson - 21 februari 2011 22:08

Jag vet att du gillade min hårfärg som jag hade här, du har sagt detså många gånger till mig att jag ska skaffa den färgen och längden på håret. Jag tror att jag kommer att göra det också, för din skull. Även om du aldrig kommer få se mig igen, men jag gör det för din skull.

Du ska veta att jag hade gjort vad som helst för att träffa dig igen, jag har så mycket att berätta för dig. Det gör mig så ledsen, du och jag tänkte så lika många gånger. Det finns inget bättre än att snacka med dig på nätterna. Jag saknar dig. För ett år sedan gick vi skolan tillsammans, jag sluta i skolan för jag behövde pengar. Jag jobbade på istället, ångrar det så sjukt mycket nu i efterhand. Vi hade så sjukt skojigt i skolan, då vi hade raster och på lektionerna då vi hjälpte varandra! Då du sa åt mig att jag skulle sluta använda facit, jag skulle fråga dig istället om hjälp. Då hjälpte du mig även om jag var trögast ibland. Då vi var ut och åt middag efter skolan, vi hade ätit kinamat och vi skulle beställa in kinamat. Som efterrätt ville jag ha friterad banan och ananas, du tog bara banan och då vi fick notan kosta det lika mycket även om jag fick dubbelt så mycket! Vi skratta nog i en timme åt det, men jag orkade inte äta upp allt så jag var en bra kompis och delade med mig. Och vi bara fortsatte att skratta tillsammans.

Första dagen i skolan då jag satt med tröjan bak och fram och ut och in och läraren säger till alla nu är det fotografering, då märker jag att jag har tröjan bak och fram och ut och in. Jag säger det till Jocke och han skrattar rakt ut, ingen annan förstod varför. Jag sa att jag skulle gå på toa, men jag fick inte gå för jag skulle vara med på bilden först och där sitter jag och gör världens grimas. Efter det säger läraren till mig: Var det inte du som skulle på toa? Och blinka åt mig. Jo, så springer jag iväg. Rycker upp dörren och har hamnar på killtoaletten, ser en kille stå och kissa. Han skrek som en tjej och jag börja skratta åt honom. Han hade inte ens låst dörren, så jag försöker trösta mig med att han var mer pinsam än mig den dagen! Även om det var jag som sprang in på killtoaletten!


När jag kommer tillbaka till lektionen så håller jag på att skratta så mycket att jag först inte våga gå in. Jocke undra varför jag såg ut som en tomat och vad jag nu hade ställt till med. Då jag berättar det på lektionen så kunde vi inte sluta skratta och som tur var så avsluta dom där så vi fick en liten rast. Vilket behövdes för oss.


Du ska veta att jag tänker på allt vad vi har gjort nästan hela dagarna, ibland behöver jag vara fokuserad på annat. Det har jag svårt med då jag tänker så mycket på dig! Du kommer alltid att vara älskad utav mig.  Det får du aldrig glömma!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards