fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under november 2010

Av Fanny Svensson - 10 november 2010 07:58

Hitta dom här på mormor och morfars dator. Dom är ca ett år gamla.





    



    


Kanske blir man blond igen? Fast jag tror inte att mitt hår skulle klara av det fler gånger så jag ska nog inte blondera mig!!      

Av Fanny Svensson - 9 november 2010 20:51

Framme i Sthlm efter att ha åkt ca 30 mil i snökaoset. Helt sjukt hur vissa kör, inte undra på att dom hamnar i diket. Där tycker jag faktiskt att dom hör hemma. Körde på 120 km/h väg och vissa kör 120 km/h och över det, vi fick gå ner och köra 60-70 vissa sträckor för man såg ingenting. Dom flesta höll den hastigheten, förutom någon idiot som inte trivdes med sitt liv och ville utmana ödet. Förstår inte varför dom ska köra så och utsätta andra oskyldiga personer i trafiken? Är det inte bättre att dom bara tar livet av sig istället för att utsätta andra personer?


Jag kanske inte har någon alls förståelse för personer som inte älskar sig själva, jag älskar mig själv sjukt mycket och det är jag glad över att jag gör. Ibland kanske vissa tycker att jag älskar mig själv lite väl mycket?

Av Fanny Svensson - 8 november 2010 13:09

Kollar igenom bilder, hitta nyss den här. Från Ikea i Norge. Låter lite konstigt tycker jag...


 

Av Fanny Svensson - 8 november 2010 12:47

Nu kommer lite bilder på lägenheten. Inte dom bästa då, men det är i alla fall bilder!


 

Första bilden: En liten del av köket. Var inte så bra bild då...

  Lite mer av köket. Matbord och frys på bilden!

 

Lite av sovrummet gick verkligen inte att ta bättre bilder där...


Soffan i vardagsrummet.

  Resten av vardagsrummet.

 

Badrummet, eller duschrummet kanske man säger då det inte finns badkar.

 

Av Fanny Svensson - 8 november 2010 12:26

Kolla, såhär grönt var det för en vecka sedan här i Norge.

  Jag är glad att det inte har kommit någon snö än!

Av Fanny Svensson - 7 november 2010 20:12

Igår var det nog årets längsta dag, eller nåt sånt. Jag flyttade till Ski, allt gick jätte bra. Åkte och hämta lastbilen tidigt, lasta in allt och åkte till Ski där vi lämnade av allt. Tillbaka med lastbilen middag på Subway! Var riktigt gott efter en lång dag. Åkte tillbaka till gamla lägenheten och städade ur den. Packade upp nästan alla köksgrejer igår. Idag har resten packats upp! Har även hunnit städa och tvätta. Imorgon ska jag byta däck och på tisdag åker jag till Sverige för att hälsa på släkten.


Lägenheten här trivs jag bra i, lite mindre än den förra. Det gör inget då allt är helt nytt här! Bilder kan jag bjuda på imorgon.


Av Fanny Svensson - 4 november 2010 17:23

Imorgon arbetar jag min sista arbetsdag, lite sorgligt är det. Fast skönt att flytta och sedan vara ledig i en vecka. Nu har jag packat ner nästan allt, ska laga middag nu så man kanske kan packa ner det sista också.


På lördag flyttar jag till Ski, som jag har längtat efter den fina lägenheten.

Av Fanny Svensson - 3 november 2010 20:57




Nu lyssnar jag på julsånger, har typ panik. Lyssnar till och med på en låt som Carola sjunger. Ska sluta upp med det då hon är upptagen med att misshandla folk med blomkrukor. Eller nej det var ju inte hon, utan gud. Har ingen tv att kolla på ikväll, så känns jobbigt. Ska lägga mig tidigt så jag slipper tänka på det!


Kollar på Milan - Real Madrid matchen också, fy för Ronaldo som inte spelar utan stackarn lägger sig ner och försöker få domaren med sig!! Pinsamt ju. En sak som är ännu mer pinsam det är jag som fotbollsspelare med det står jag för. Han och jag har något gemensamt, synd att inte jag kan få lika hög lön som han bara. :(

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards