fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Fanny Svensson - 1 november 2010 17:51

allt är bra just nu, jobbat sista måndagen på mitt jobb. Jag har 4 arbetsdagar kvar, bara ett långpass. Riktigt skönt, lär ju behövas då vi ska packa ons-fre...

Ska bli så underbart härligt att flytta, kommer bo så sjukt fint... Badrummet är större än dom flesta badrum, och det gillar jag.   Flyttlasset får gå på lördag, ska boka lastbil imorgon och det kommer att svida till lite i plånkan. Tur nog så hade jag fått en lön såg jag på kontot! Hehe, på lördag städar vi ur och hjälper hyresvärden att annonsera ut lägenheten, kanske hjälper henne med visning så kan vi skriva på papper med nya hyresgästen så att dom övertar mitt elavtal med Fortum. Blir bara skoj att visa lägenheten, jag har ju en hel del erfaranhet av det.   


Så på tisdag eller nåt så återvändar jag hem till Sverige för att stanna där i några dagar och fira min b-day. Nu är det film som gäller.



Våra vänners liv 21.00 ikväll ska jag se, gilla svensk tv utan reklam!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards