fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

133 frågor.

Av Fanny Svensson - 28 september 2010 21:15

133 frågor.
- som alla måste göra 
 
- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske inte kärlek..
Hur många har du varit kär i? 2
Är du kär just nu? Ja
 
- Tio frågor om dig själv
Namn? - Fanny
När fyller du år - 11 november

Några piercingar? - Naveln
Vad har du på dig just nu? Jeans och svart långärmad tröja.
Vilken årstid är bäst? i Sverige är det ju sommaren, inte för att det är varmt då.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sovmorgon
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Min vilja
Vad är du bra på? - Mycket, nej men kanske att äta kladdkaka!
Vem älskar du mest på denna jorden - Mig själv
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Helst med min sambo

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? -Ingen vet allt.
Vem är den roligaste av dina vänner? Angelica, hon får mig alltid på bra humör!
Vem är snyggast av dina vänner? - Carrålajn!
Vem är mest partyprisse? - Julia
Vem är den du helst har filmkväll med? -Jossan, även om hon somnar.
Vem av dina vänner är mest "evil"? Såna vänner har jag inte.
 
- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Pappa och mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp
Vem är farligast i din familj? Joel
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag kanske!
Vem är coolast?  Joel och Wille tillsammans.
Har ni något husdjur?  Japp pappa har dammråttor
Mest gemensamt med? - Mamma
Underhållningen? - ???
Sover du oftast med ?Ensam
Roligaste kvällen med familjen? - Många fina minnen tillsammans.
 
10 frågor om idag
Vad har du gjort? Dator, jobbat och ätit kladdkaka.
Vad ska du göra ?  Se filip och fredriks datingprogram.
Har du gjort något dåligt idag? Har jag säkert.
Vad har du ätit idag ? Frukost, på jobbet pasta och köttfärssås, nu kladdkaka.
Har du duschat idag? Nä
Är du trött nu? Lite
Vad händer i morgon? Jobb
Går du i skolan? Nä
Har du varit i skolan idag? Nä
 
- ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra
Har du piercat dig? - Ja
Är du hungrig nu? Verkligen inte
Vad är klockan nu just nu? 21:10
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? Storbyen och bloggen.
 
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Pappa?
Vem ringde du senast? Jossan.
Vem sms:a till dig senast? Vet inte?
Vem sms:a du till senast? Carro
 
- ÖVRIGT
Gillar du punk? Nej
Har du sminkat dig idag? Nej
 
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Nä
Vilket är ditt favoritband/artist?  Vet inte just nu faktiskt.
Vad gillar du för musik? - Det mesta
 
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja, över 30.
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor ? Ja, över 50.
 
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nä
Använder du ögonskugga? -Sometimes
Använder du kajal? Sometimes
Använder du hårspray? Ja
Använder du volymspray? Nä
Använder du mousse? Nä
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? Nä
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Ja
Använder du brunkräm? Njää
Använder du rouge? Ja
Uppsatt hår eller hängande? Olika
Plattar/lockar du håret varje dag? Onödigt att slita på det i onödan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Näe
 
KÄRLEK
Är du kär just nu?  Ja
Har du kysst någon idag? Ja
Har du ett förhållande? Ja
Är du romantisk? Ja, hoppas det
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha nä
Vem sov du senast bredvid? Min pojkvän
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - Min pojkvän
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 26 och pappa 30?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nä
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Skulle men det är onödigt.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Olika.

 
 
\\\"novala\\\"

\\\"novala\\\"

29 september 2010 09:35

Jättefin blogg! Lust att ta en titt på min?
Tack :D

http://novala.blogg.se

Fanny Svensson

29 september 2010 09:48

Tack, det ska jag göra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards