fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Fanny Svensson - 26 september 2010 21:39

Nu är jag hemma i Norge igen. Känns sjukt att skriva hemma i Norge. Sverige är jag ju medborgare i, men jag lever, bor och arbetear i Norge. Konstigt det kan bli.


I Uddevalla köpte jag inget, hittade inget. Eller jo! Skor, men det har jag redan. Ska fundera om dom där passar min stil, vet inte riktigt. Kanske köper senare. Finns säkert i Norge också.   


Var även på fotboll. Ljungskile mot Hammarby. Det slutade 2-2 men Hammarby spelade fotboll och Ljungskile la sig så fort en motståndare kom i närheten. Så jag tyckte att Hammarby förtjänade att vinna. Spelar man inte fotboll så kan man lika gärna göra något annat. Dom kanske kan börja spela tennis eller något istället? Ska inte skriva något mer om sport då folk kanske blir irriterade över att jag som inte kan så mycket kommenterar det. Så nu sätter jag punkt.

Av Fanny Svensson - 26 september 2010 09:34

Gogmorgon!


Idag ska jag till Uddevalla så det är dags att kliva upp att äta frukost så att jag får ut något av dagen. Annars känns det rätt onödigt att åka iväg sådär.


Hehe. Så ska inte sitta här länge till. Hejdå!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards