fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Fanny Svensson - 24 september 2010 20:24

Jag vill bli fotograf, igår var det frisör. Det vill jag också bli, men nu vill jag bli allt på en gång. Har läst massor av olika bloggar. Vissa som arbetar som fotograf och dom tar sjukt fina bilder. Jag vill också kunna det. Jag är jätte dålig på allt som har med foto att göra.   


Kanske ska köpa mig en systemkamera och gå någon kurs. Får höra att jag ska köpa allt hela tiden också, det är så jag.

Av Fanny Svensson - 24 september 2010 16:30

Fredag här i Norge betyder lön, inte varje fredag utan varannan. Det gillar jag!

Då det inte är lön så ska man senda in hur man jobbat dom två senaste veckorna och den lönen får man fredagen efter. Så varje fredag här har något med lön att göra. Riktigt bra med lön två gånger i månaden tycker jag. Ska föra över pengar till svenska banken nu om valutan ser okej ut.  


Pratat med min pappa idag och det var trevligt att snacka med han. Fick även min svenska post av mamma. Så det kändes bra! Fick fint brev skrivet av henne, varsin teckning av mina småbröder. Riktigt fina teckningar var det.   Mamma skickade även med norska pengar för att vi ska köpa godis. Mamma känner mig bra.   


Nu ska jag kolla igenom mina dagliga bloggar jag besöker, och efter det får det bli middag.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards