fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 22 september 2010

ARG

Av Fanny Svensson - 22 september 2010 22:13

Inte roligt då allt man gör blir fel, tror att jag ska köpa nya saker till att börja med.

Köpt en ny skrivare och så skulle jag skriva ut en karta så jag skulle hitta till stallet. Men nej det gick inte. Man måste ha sparat sidan först och det orkar jag inte.

Så dör internet här var 3-5 minut. Så jag har tur då jag får något gjort vid datorn. Det spelar ingen roll om jag har ie eller mozilla, det är går lika dåligt. Så hänger sig klockan på datorn, jäkla skitdator. Så startar den upp program jag inte ens klickar på (olika varje gång). William får ta med min gamla dator, den skötte sig bättre!


Skulle hålla mig borta från datorn nu när jag blev less så då måla jag på naglarna. Då jag måla det vita gick det alldeles utmärkt. Sen när jag tar på det andra över så har det blivit dåligt. Så blir bara till att ta bort det igen. Känner mig riktigt arg less vet inte vad jag ska skriva. Känner för att grina ibland också, men då går jag hellre och lägger mig nu innan dagen blir ännu värre. Inte för att jag kan tro det då....

Av Fanny Svensson - 22 september 2010 16:55

Jag följer fortfarande tre tidningar dagligen på internet. Aftonbladet, expressen och st är det jag följer. Läste något riktigt gulligt i st nyss.


En kille som är under 18 har rånat en Shellmack, men han kom till polisen med mamman. Mamman tvingade med honom till polisen. Sjukt bra mamma det verkar vara. Jag tror att brotten skulle minska om alla fick en bra uppväxt, det skulle absolut inte försvinna helt men minska tror jag.


Här hittar du artikeln: http://st.nu/start/sundsvall/1.2350371-ranaren-anmalde-sig-sjalv-till-polisen

Av Fanny Svensson - 22 september 2010 14:34

 

Nu ska jag snart iväg till stallet för att höra om jag kan börja rida där. Ska bli sjukt roligt om jag kommer igång igen. Jag är riktigt laddad.


Har jobbat idag och fikat. Så ska väl snart dra mig till stallet och ikväll får jag se vad som händer.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards