fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Fanny Svensson - 18 september 2010 20:47

Ja, vem skulle inte göra det efter att ha fått tre maskar i den? Uscha. Kommer aldrig mer att dricka det nu, fyyyy!


Gillar det jätte mycket, gillade menar jag. Men efter att ha spytt upp det som det var efter att ha åkt tåg då jag blev åksjuk och nu då jag fick 3 maskar på köpet så blir det inge mer fanta för mig. Vet inte om jag vågar mig på läsk igen för så hemskt var det.  Om dom bjuder på maskar så kan dom väl skriva det på burken. "Fanta exotic, nu med extra maskar" så får dom som vill ha det köpa det. Hade jag velat ha maskar så hade jag annars bara gått in till badrummet och kollat på mina svarta maskar som bor där. Längesen jag såg någon nu, ser jag en till går jag till husvärden så får hon anlita norska anticimex eller något liknande... 


Det var grå silvriga maskar på ca en cm som var i fantan var nästan äckligare. Det värsta jag vet är maskar, är jag ute och går kan jag hoppa och skrika till då jag ser en stor fet mask. Finns verkligen inget värre.


Dom där förstörde verkligen min kväll, jag hade planerat mysig middag med tända ljus. Det blev det ju iofs, men hade hellre haft middagen UTAN maskarna.


Inatt kommer jag säkert drömma om silvriga maskar som simmar omkring...

Av Fanny Svensson - 18 september 2010 10:43

Igår hitta jag ingen bil som passade, och hade inte tid att provköra heller. Ska provköra idag och se hur bilen verkar vara... Ska bli skoj. Ska även till ridskolan idag och prata lite med dom hade jag tänkt.


Puss!

Av Fanny Svensson - 18 september 2010 09:23

  Såg på filmen Harry Brown igår. Sjukt bra film enligt mig men lite läskig. Ibland var jag så rädd att jag höll för ögonen med hela täcket och efter skratta jag. Vet inte varför men det var inte för att det var roligt i alla fall.


Sjukt, drömde inga mardrömmar efter filmen iaf. Det jag drömde var att jag åkte utomlands till Spanien och skulle bli brun. Vågade tyvärr inte åka hem med samma plan då piloten först kört fel och vi fick vattenlanda. Så jag valde att stanna kvar 2 veckor själv, sen ta tåget hem och det gick bra. Jag drömde alltså om min flygrädsla. Vet inte varför jag är så rädd för att flyga, har aldrig haft problem tidigare. På senare år har jag blivit rädd. Inte alls roligt, så nästa resa jag gör får bli att tågluffa.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards