fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Fanny Svensson - 16 september 2010 22:33

Inte hunnit blogga förrän nu och det blir inget mer idag. Har lagat mat, kollat på bilar och kollat på Kungarna av Tylösand. Sjukt vad dom som är med skämmer ut sig.

Dom stackarna har inte mycket till framtid...


Nog om det, fick tips om en ridskola jag tänkte besöka ihelgen. Så vill ha helg nu och vill börja rida igen. Jag saknar hästarna. Det var inte så dyrt heller...


Men nu ska jag gå och borsta tänderna.

.

Av Fanny Svensson - 16 september 2010 09:48

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling
Tjejen: Älskling
När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards