fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Fanny Svensson - 11 september 2010 22:34

Hej hopp!


 

Nio år sedan World Trade Center "rasade" ihop... Sjukt vad tiden går fort!

.

Av Fanny Svensson - 11 september 2010 16:54

Hittat en bil jag bara vill ha här hos mig nu.    Lägger inte ut någon länk eller bild för då köper ni den bara.  


Trodde bilen var slut när jag körde till Sverige för några veckor sedan, men tydligen inte. Idag klappade jag den så då var den lydig och motorn la inte ner.   Här är en bild från den resan... Jag trodde att det var bilens sista resa där...  

Av Fanny Svensson - 11 september 2010 16:30

Jag har blivit besatt av att köpa nya underkläder. Köper nya så fort jag får chansen. Inte alls bra, ska se till att köpa vanliga kläder ockdå. Funderar på att rensa ur garderoben så att det kan komma in nya fina saker där istället... Har väldigt mycket som jag inte använder. Har inte ens allt i garderoben, vissa saker jag använder mindre ligger i tvättstugan i flyttkartonger...


Vill ha en fin ny höstgarderob.   

Av Fanny Svensson - 11 september 2010 14:22

Idag har jag röstat i Sverige. Jag har handlat massor av mat gick på 1300 nok, jag kollade inte i så många klädaffärer.   


Så nu ska jag ut på tur till Kiwibutiken. Ska fixa med lite papper och sådånt där.

Hejsvejs!

Av Fanny Svensson - 11 september 2010 13:54

Sånt där hår vill jag också ha, fast i min bruna naturliga hårfärg..


Av Fanny Svensson - 11 september 2010 08:51

Idag när jag fick sova ut vaknade jag halv åtta, sov alltså 45 minuter längre än vanligt och kände mig utvilad. Tror att jag är trött för att jag blir väckt så tidigt av väckarklockan, jag mår bäst av att sova tills jag vaknar. Så låg jag kvar i sängen väldigt länge, tror det blev över en timme.Hur skönt som helst. Snart blir det frukost och sedan blir det en tur till Sverige.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards