fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Fanny Svensson - 10 september 2010 20:12

 

Dagens frukost: yoghurt
Du har på dig: jeans, svart tröja, rosa klocka, och underkläder

Dagens låt: inte lyssnat på någon musik än
Dagens dusch: tror jag duschar imorgon istället
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget smink, vilar min torra hud just nu
Dagens händelse: att det blev helg och att höra av Julia idag
Dagens planer: filmmys
Dagens vill ha: kärlek
Dagens saknad: familjen och vännerna
Dagens drog: russin
Dagens tråkigaste: att ingen förstår sig på min efaktura
Dagens finaste: my lover boy
Dagens önskan: att få känna trygghet
Dagens måste: kissa
Dagens dricka: saft
Dagens köp: inget
Dagens mat: något riktigt äckligt jag lagade
Dagens sjuka: fissjukan nej jag är frisk även från den

Dagens kärlek: lover boy!
Dagens mående: typ helt okej.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards